אני הייתי חוזר ליומי ה-4 מ-6 בחלק הצפוני של ה-GR20 בקורסיקה.
בדרך ל-Cirque
היה זה יום ארוך, שנגמר בהגעה ל-Refuge de Ciottulu di i Mori (שם נרדף לבקתה באמצע שומקום) לעת ערב, אחרי שכולם כבר התמקמו, ללא אפשרות להזמין ארוחה חמה (הגענו מאוחר) ועם 1,800 מ' טיפוס מצטבר במהלך היום. למה הייתי חוזר? לחיפוש מקום לאוהל כך שלא יפריע לפרות שמסביב. ללחם-האתמול עם הנקניק שהיוו תחליף לא. ערב. לישיבה ליד זרם מים קטן ומול הנוף, לעת שקיעה, בניסיון לתפוס כמה קרני שמש. לפק"ל תה שכינס סביבנו 2 חבר'ה אירים בני 50+, זוג שוודי ו-2 אחים צרפתים.
נכון שהיו מקומות יפים יותר שהייתי רוצה לשוב ולראותם (כמו הוואי-ווש בפרו, ה-Aiguestortes בפירנאים או אפילו חלקים מסוימים ב-GR20 עצמו). ונכון שאם אחזור על המסלול אחווה חוויה אחרת. אך אם יש מקום וזמן אליהם הייתי חוזר - ללא ספק זה אותו הערב בסוף יוני ב-GR20.