אם נוסעים מגלים דברים חדשים..

בין  גני העדן שיש לעולם להציע, מסתתר אחד מושלם.

הרים מושלגים, נהרות כחולים, משטחים ירוקים והרבה ירוק וטורקיז.

קבלו את שוויץ המהממת.

קיץ 2019, אי שם לפני הקורונה

נחתנו בציריך וחזרנו ממינכן

את היום הראשון ניצלנו לסיבוב בציריך.

הגענו לבאנהופשטראסה (Bahnhoffsrasse), רחובה הראשי של העיר, השאנז אליזה של ציריך.

ביקרנו ב Confiserie Sprüngli והצטיידנו בשוקולדים, לא לפני שטעמנו מהשוקו והכריכים.

Confiserie Sprüngli

המשכנו עד לטיילת של אגם ציריך וכמו תיירים טובים, לקחנו שיט כדי לתת לרגליים קצת לנוח ולהנות מכל הירוק-כחול-טורקיז.

משם המשכנו לכיוון המלון שלנו, שיושב על אגם תון.

עצרנו לתצפית מקסימה על אגם לונגרן ועל העיירה באותו שם , התצפית נמצאת ממש לצד הכביש המוביל מלוצרן לאינטרלאקן , שווה עצירה. שימו בוויז Viewing Point Schoenbuehel

Viewing Point Schoenbuehel

את הלילות הקרובים נבלה במלון neuhaus שנמצא ממש על אגם תון

מקום פשוט חלום. אין מילים לתאר.

הנוף כאילו נלקח מגלויה אבל במציאות זה הרבה יותר שווה.. אנשים ממש חיים כאן..חלום.

מהמלון ניתן לעשות טיולי כוכב .

יוגה זה מתבקש כאן, לא?
על אגם תון, ליד המלון. אפשר לשבת ככה שעות
ירוק כחול טורקיז
פשוט גן עדן
חלום או שעליתי לגן עדן
שיט שעשינו בסירות פדלים באגם תון

ליד המלון יש תחנות עצירה לתחבורה ציבורית (אוטובוס או אוניה) עד לאינטרלאקן. גם אם הגעתם עם רכב, שווה  לקחת את השייט באניה לאינטרלאקן.

באינטרלאקן , שמשמעה בין שני אגמים – אגם תון ואגם ברינץ , אפשר לטייל ולאכול ו..לצנוח

ממליצה בחום  על Paragliding Interlaken

חוויה הורסת
מדהים.. שלא ייגמר לעולם

מקום הורס נוסף ששווה ביקור הוא Harder Kulm

העלייה להר אמצעות קרונית  ואם זכיתם ובאותו יום מתקיים מופע של נגנים מקומיים אז בכלל הרווחתם ..

עשו לעצמכם טובה - קנו כוס בירה ושבו מול הנוף המהמם של האגמים וההרים המושלגים.

אטרקציה שווה, במיוחד אם אתם צעירים ברוחכם, היא פארק חבלים . פארק החבלים הזה מאוד מושקע ובטיחותי. היינו בפארקים נוספים במהלך הטיול אבל זה הכי שווה

ואחרי כל הנוף והאתגרים צריך גם לאכול. מסעדה שווה, במיוחד אם אין לכם בעיות כשרות, נמצאת במעלה ההר עם תצפית הורסת על אגם תון . הנסיעה מאתגרת ומי שיצא לו פעם לעלות עם רכב להר וושינגטון בארה"ב, אז תדעו שזה יותר מאתגר, במיוחד אם שתיתם גם כמה כוסות בירות..

מי ששומר כשרות שיסתכל הצידה
הנוף מהמסעדה

עמק Lauterbrunnen

העמק גדוש במפלים , כפרים ציוריים, יערות ופסטורליה.

העיירה Lauterbrunnen היא עיירה מתוקה והורסת עם רחוב ראשי ובו חנויות מזון קטנות ודוכני נקניקיות. אנחנו עצרנו לשוקו חם (לצעירים) ואלכוהול (למבוגרים).

משם ממשיכים לתצפית למפלי Staubbach Waterfall ולמפלי Trümmelbach

יום נוסף מוקדש לביקור בעיירה Mürren. לאחר מכן עולים לפסגת Gimmelwald

ולפסגת  Schilthorn ברכבל.

מכאן ניתן לראות את פסגות שלושת ההרים: Jungfrau  , Monch  וEiger

בנקודת העצירה בהר Birg  ישנו מסלול Thrill Walk, נקודת השיא היא גשר חשוף בין שמיים וארץ והכל שלג וכחול מסביב.

את היום האחרון בשוויץ הקדשנו לתצפית בפסגת Jungfraujoch  וביקור במערת הקרח.

משם המשכנו לטיול בנקיק  Aareschlucht מקום מדהים ומומלץ. זהו מעבר של נהר הארה (הנהר הארוך ביותר של שוויץ)  שעובר בתוך הסלע . קיימת חניה מסודרת בכניסה

נקודת העצירה האחרונה שלנו בשוויץ תהיה על הר הטיטליס, ביקור במערת הקרח והליכה על הגשר התלוי. נכון, זה מקום תיירותי אבל שווה .

מכאן אנחנו נעים לכיוון ליכטנשטיין... לילה טוב

לקריאת החלק השני - כאן

(כל התמונות צולמו על ידי. אין להעתיק ולהפיץ )