לאחר שסיימנו את החלק הראשון בשוויץ אהובתינו, נסענו דרך ליכטנשטיין והגענו לאוסטריה.

כאן חילקנו את הטיול שלנו לשניים:

אוסטריה, טירול

גרמניה , בוואריה

בחלק הראשון לנו בטירול, אוסטריה בעיירה ציורית בשם Ehrwald

Ehrwald

העיירה הציורית  Ehrwald יושבת ממש למרגלות פסגת הצוגשפיצה- Zugspitze .

זהו ההר הגבוה ביותר בגרמניה, אליו ניתן לעלות גם מכיוון אוסטריה וגם מכיוון גרמניה. על הפסגה תצפיות מרהיבות ודוכני מזון (בירה ונקניקיות מישהו?... )

אפרול שפריץ על ראש ההר הגבוה ביותר בגרמניה
אפשר לטפס רגלית על לטופ של הטופ

מקומות נוספים מומלצים בסביבה : ביקור Ehrenberg Castle והליכה על הגשר התלוי הארוך ביותר ואחד המרשימים  Highline179

Highline179

אם אתם מגיעים לאזור טירול עם ילדים מתבגרים מומלץ לנסות את מגלשות ההרים  לא רחוק מהעיירה  Imst

באזור יש לא מעט פארקי חבלים (אבל הכי שווה היה זה שבשוויץ) ופארק אתגרים שווה בשם AREA 47 שמכנים אותו The world’s greatest outdoor park. אל תשכחו להביא אתכם בגדי ים ובגדים להחלפה.

ואם אחרי כל זה אתם רעבים, מומלץ ביותר להגיע לדיינר אמריקאי (כן!! כן!!) בשם Oilers69.

בכלל, האזור כולו מהמם ואפשר פשוט לטייל ולעצור בכל אחת מהעיירות הכפריות , ביניהן Garmisch-Partenkirchen וכמובן ביקור בטירת נוישוונשטיין ובטירת לינדרהוף

טירת נוישוונשטיין- Schloss Neuschwanstein

בחלק השני של הטיול בילינו בבוואריה, גרמניה, בכפר הנופש Center Parcs Allgäu. כפר נופש חדש דנדש מרשת Center parcs שרק נפתח

ספסל ענק באזור מקסים לטיולים Wanderbank Allgäu

מעבר לבריכות מים , המגלשות והמתקנים האקסטרימיים, קיימים מגרשי גולף לכל המשפחה, באולינג, לייזר טאג ועוד הרבה פעילויות שוות. דיימנו קרב לייזר טאג עם שלושה נערים צעירים מגרמניה מול שלושה נערים צעירים מישראל, בינהם אחד שמחר מתגייס לקרבי.. 🥴

לארץ אנחנו ממריאים דרך מינכן לא לפני שאנחנו מטיילים בעיר ומבקרים באצטדיון הכדורגל Allianz Arena

המגרש הביתי של באיירן מינכן לסיור באצטדיון, בחדרי ההלבשה ובמוזיאון

היה שווה ומוצלח

להתראות בטיול הבא...

(כל התמונות צולמו על ידי. אין להעתיק ולהפיץ )