בין אם אתם הורים לילדים קטנים או פשוט מכורים לעולם גיבורי העל, בוודאי תשמחו לדעת שביוני הקרוב (2020) ייפתח צמוד לפארק דיסנילנד, מלון חדש מבית "מארוול", עם כל גיבורי העל האהובים – הכינו את התחפושות!

אם בעבר היינו סבורים שהפארקים של דיסני מספקים חוויה שלא מהעולם הזה, אז היום החוויה מתחילה כבר בבתי המלון המפנקים. המלון החדש בפריז, Disney's Hotel New York - The Art of Marvel, מלון ברמת 4 כוכבים, בסגנון חדשני ומודרני, יציע לכם ולמשפחתכם כניסה לעולם חדש – העולם של מארוול.

במרחק של זריקת הפטיש של ת'ור מ-Disney Village, נמצא המלון החדש: תתארו לעצמכם שאתם קמים בבוקר עם הילדים, יורדים לחדר האוכל ופוגשים את ספיידרמן, איירון מן וקפטן מארוול. אין סיכוי שהילדים לא ירצו לסיים את הארוחה החשובה ביום, לצד גיבורי העל. 10 דקות לאחר מכן תישאבו לעולם מטריף בעיר מהאגדות, בפארק של דיסנילנד פריז, עם דמויות נוספות ואהובות. הכול במרחק שאטל אחד של כמה דקות בודדות - מה יכול להיות טוב מזה?

המלון, כשמו, מעוצב בסגנון ניו-יורקי מתקדם ומכיל מעל ל-300 יצירות אמנות של גיבורי על, השייכות לכ-50 אמנים בינלאומיים. בנוסף, המלון מכיל בריכה פנימית וחיצונית, חדר כושר, מגרש טניס חיצוני ומתקנים נוספים לכם ולילדכם. בקרוב מאוד תוכלו להזמין מקום למלון החדש של גיבורי העל בדיסנילנד פריז ולתכנן חופשה מהאגדות.

לאלו מביניכם שמתכננים להיות בפארק לפני הפתיחה הרשמית של המלון, מצאנו עבורכם אופציה נוספת לחוויית גיבורי העל: דירה בסגנון גיבורי העל של "מארוול". הדירה, שנמצאת 6 דקות נסיעה מהפארק, עם תחנת אוטובוס ישירה וצמודה, מרוהטת, מושקעת ולגמרי מתאימה לזוג או זוג + ילד.