בגרמניה נפתח בסוף השבוע האחרון פארק המים הענק “רולאנטיקה” (Rulantica). הפארק המקורה והענק יהיה פתוח כל ימות השנה והוא ממוקם בסמוך לאחת האטרקציות האהובות ביותר באזור היער השחור – פארק אירופה. הנה כל מה שצריך לדעת:

במרחק חצי שעה נסיעה מהעיר פרייבורג שבמערב גרמניה, או כמו שרובנו מכנים את האזור – היער השחור, נפתח בסוף השבוע האחרון פארק מים רולאנטיקה. מדובר בפארק מים מקורה ועצום בגודלו (מעל ל-32,600 מטר רבוע), עמוס אטרקציות מים שונות ומסעירות המיועדות לכל המשפחה.

הפארק מעוצב בסגנון נורדי/ויקינגי ובתחומו תמצאו 17מגלשות מים מסחררות, בריכת גלים ענקית, נהר מלאכותי באורך 250 מטר המיועד לשייט אבובים ועוד. בסמוך לפארק נפתח מלון חדש וצבעוני העונה לשם Hotel Krønasår ואם תבחרו ללון בו, תיהנו מכניסה מוקדמת לפארק ב-9:00 בבוקר, שעה אחת לפני הפתיחה לקהל הרחב.

לא ניתן להכניס מזון או שתייה לפארק ובמקום הוצבו שמונה מסעדות שונות ומזנונים עם מגוון מזון ומשקאות מסוגים שונים וגולת הכותרת – מכונת קולה משוכללת). המתחם עצמו מרוחק כ-20 דקות הליכה מפארק אירופה ויהיה פתוח כל ימות השבוע, בין השעות 10:00-22:00.

בשל ביקוש רב לאטרקציה החדשה, לא תתאפשר מכירת כרטיסים במקום אלא אך ורק באמצעות הזמנת כרטיסים און ליין, מבעוד מועד. מחירי הכרטיסים נעים בין 35-38 אירו וניתן לרכוש גם כרטיסים לשעות הערב, לכניסה החל מהשעה 17:00, במחיר מוזל יותר. לרכישת הכרטיסים לחצו כאן »