היום ראשון – 26/7

בג'נבה אספנו את הרכב שלנו.

כמה מילים על שכירת הרכב:

קראנו שעדיף לשכור בצד הצרפתי בגלל ששם זול יותר. בבדיקה שערכנו לא מצאנו הבדלים גדולים ולא מצאנו בצד הצרפתי סוג רכב שהתאים לנו. כך ששכרנו בצד השויצרי. שכרנו דרך carrent בדלפק ההשכרה של יורופקאר לא היה כמעט תור.

הופתענו לגלות שאחרי סידור המסמכים צריך לעלות לאוטובוס שלוקח את כל משכירי הרכב לאזור שבו כל חברות ההשכרה נמצאות. שם מחפשים את הביתן של החברה דרכה הזמנתם ומקבלים מהסוכנים שם את הרכב.

ביציאה מחניית הרכבים לוקחים כרטיס שבאמצעותו פותחים את המחסום ליציאה.

המלצה: תכינו מטבעות קטנים לכבישי האגרה (אם כי ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי). על רוב הקטעים שילמנו בערך שני יורו ועשרה. רק לשדה התעופה בדרך חזרה שילמנו יותר.

זהו . נוסעים למלון בשאמוני.

אחרי לילה ללא שינה הבנו שבנק האופציות ליום זה יישאר על הנייר. האמת שמראש זה מה שחשבנו שיקרה. נסענו ישר למלון עם עצירה בדקטלון שנמצאת ממש על הדרך בכתובת:

Decathlon Scionzier

Rue César Vuarchex, 74950 Scionzier

רכשנו לנו כמה פריטים. מחירים טובים.

התמקמנו בשאמוני וטיילנו במדרחוב שנמצא דקת הליכה מהמלון שלנו. שאמוני עיירה נחמדה. הכי התלהבתי מאחד מציורי הקיר במדרחוב. מדהים. נראה תלת ממדי אך כאשר בוחנים אותו מהצד רואים שמה שנדמה כתלת ממדי או אפילו כחפץ אמיתי הוא בעצם ציור. מקסים!

לא יאומן שהכול מצויר:

ותמונה מהמדרחוב בשאמוני:

היה הרבה יותר חם ממה שחשבנו שיהיה והאירופאים עדין לא הפנימו שהקיץ שלהם חם- אין מזגנים!

המלצתנו: בקיץ לחפש גם באזור זה מלון/דירה עם מזגן.

הצצה באתרי מזג האוויר מראים שמחר יהיה יום בהיר לגמרי. מצוין! מחר עולים ל- Aiguille du Midi .

ומה קרה שם למעלה על גג העולם מתואר בפוסט הבא- היום השני לטיול.