עובדיה שאטל פריז ”ממליץ בחום על ההסעות של עובדיה בפריז“
נהגים נחמדים ומנומנסים, מגיעים בזמן, מכוניות נקיות, הכל כמו שביקשת מראש ואף מעבר! לא יודע להגיד לגבי הכדאיות הכלכלית, אבל מבחינת כדאיות של שקט נפשי ולדעת מראש שאתה בידיים טובות זה כדאי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל