עובדיה שאטל פריז ”ממליצה על עובדיה הסעות“
קבעתי איתם מס' ימים לפני הטיסה, חיכה לי הנהג עם שמי על השלט. עזר לי ולאמי עם המזוודות, היה אדיב ונחמד מאוד. במהלך הנסיעה התקשר אליי אלקנה ובדק שהכל בסדר ואני מרוצה. ביום של טיסת החזור, פנו אליי במייל כדי לעדכן אותי שיש עיכוב בטיסה שלי ועדכנו אותי מתי יאספו אותי. התהליך פשוט ומסודר ויש דיוק מופתי בזמנים שנקבעים עם הנוסע. ממליצה מאוד ויודעת כי בביקור הבא שלי בפריז, אשתמש בשירות ההסעות שוב ושוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל