מגדל הטלוויזיה בברלין ”מגדל הטלוויזיה בברלין“
ממגדל הטלוויזיה בברלין יש נוף מרהיב וזו דרך מקסימה לראות את כל חלקיה של העיר מלמעלה, אך צריך לשים לב שכאשר קונים כרטיס, קונים אותו לעליה במעלית חצי שעה אחרי הקנייה ובמידה ויש תור גם יכול להיות הפרש גדול יותר בזמנים, בנוסף לירידה במעלית ישנו תור כך שאם אין לכם זמן פחות מומלץ לעלות. כדי להזמין כרטיסים מראש במידה ורוצים לעלות!
עם הוולקאם כארד יש הנחה משמעותית במחיר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל