רכישה online
איסט סייד גלרי - שרידי חומת ברלין ”אכזבה“
ביקרנו בפסח בקטע החומה המכונה East Side Gallery שבמזרח ברלין. זה לא הביקור הראשון שלנו במקום, אולם הפעם האכזבה הייתה גדולה מאוד, בשל ההשחתה הגדולה של ציורי הקיר המיוחדים שצוירו על ידי אומנים שונים לאחר נפילת החומה. אינספור גרפיטי חובבני, שמות, כתובות ואותיות מוזרות מצוירים על הציורים היפים שהיו ובחלק מהם כבר אין זכר למה שהוצג בעבר. התופעה כה חמורה שהוצבו מחסומי גדרות לאורך ציורים רבים כדי לשמרם וחלק גדול פשוט נמחק ונצבע בלבן, אולי בהמשך יחדשו או שייצרו אחרים. לא דומה למה שהיה מרשים ומיוחד מאוד בעבר.
רכישה online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל