החוויה הברלינאית - גיא גרוס ”הסיור שגרם לי להתאהב בברלין“
הייתי לא מעט פעמים בברלין, בחלק מהביקורים לקחתי סיורים, הייתי עם נדב וגם עם גיא גרוס בעבר, אך הפעם הצטרפתי לסיור האלטרנטיבי המושלם. גיא בעל ידע עצום ונדיר, הוא סוחף, מלהיב ומצחיק. היינו 15 אנשים וכולם עפו עליו, היינו בשכונת פרידריכסהיין ועוד מקומות. אחרי הסיור נשארנו 5. גיא המשיך איתנו עוד שעה וחצי מעבר לזמן הסיור והראה לנו מקומות נוספים כמו השכונה הלהט״בית שלא הייתה בתוכנית ולא היינו מוצאים בה עניין ללא ההסברים המרתקים. בסיור היינו גם בשוק אוכל, צילמנו המון גרפיטי, שמענו סיפורים מדהימים ויצאנו מהסיור מאוהבים בברלין.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל