מסעדת רייס מן ”חוויה אותנטית ב-Rice Man “
באוגוסט האחרון טיילנו באיזור היער השחור, התמקמנו בטיטיזי למשך שבוע ובאחד הערבים חיפשנו מקום עם אוכל שיזכיר לנו קצת את הבית. נכנסנו ממש במקרה למסעדה מקומית ונחמדה, זוג תאילנדים שמכינים מנות מופלאות וטעימות להפליא, הזמנו טייק אווי וכמובן שיום למחרת הגענו למסעדה. הרבה אנשים מקומיים, הזוג מאוד נחמד, חייכנים ועדינים. אוכל תאילנדי משובח ממליצה בחום. המחירים מפתיעים - מנות ענקיות בסביבות ה-3-4 אירו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל