איסיקאב ”איציק הסעות אחלה שאטל אמין וזמין“
ביקשתי עוד מישראל כמה הצעות מחיר למונית גדולה משארל דה גול למרכז פריס, הלוך וחזור. איציק הראשון שפנה אלי. נתן הצעה טובה. כעיקרון הוא מעסיק נהגים דוברי עברית שמאוד אוהבים לעזור. לנו היה את דוד בוזגלו. אדם מקסים שנותן גם טיפים טובים. הרגשה של בית. ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל