עובדיה שאטל פריז ”שירות מעולה אך לא לדלי תקציב“
קבעתי את השירות (איסוף משדה שרל דה גול -למלון ובחזרה) דרך האי מייל. התשובה הייתה כמעט מידית, מדויקת וברורה, כולל שני מספרי טלפון להתקשרות דרך וואטסאפ או סלולר רגיל, למקרה של בעיה. ביציאה מהשדה חיכה לנו נהג שהחזיק שלט עם שמנו שהסיע אותנו (קבוצה של 4 אנשים) בוואן חדיש אל המלון (וגם בחזרה לאחר שבוע) . שירות אדיב, בזמן ומקצועי. העלות 70 יורו לכל כיוון. מי שרוצה ליהנות ולא לדאוג לכלום, זאת הדרך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל