עובדיה שאטל פריז ”עובדיה שאטל - מומלץ +++“
שרות אמין, נדיב, נהגים חברותיים, מסברי פנים, עמידה בזמנים, רכבים מרווחים ונוחים ממליצים בחום:-)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל