עובדיה שאטל פריז ”המלצה לטסים לפריז - לקחת הסעה מהשדה למלון“
טסנו לפריז לפני שבוע והזמנו הסעה מעובדיה. נהג חיכה לנו עם שלט בשדה וכשמגיעים למקום זר זה מחמם את הלב. חיים הנהג היה אדיב מאוד ואף נתן לנו הדרכה קצרה על פריז והמלצות – הייתה זו קבלת פנים חמה ומוכרת בשפה העברית. גם בחזור הזמנו הסעה לשדה. הגיע בזמן נהג בשם יהונתן, דובר עברית, אדיב ונחמד.
מומלץ בחום ולא יקר, ובמיוחד שזה חוסך את הטרטור במטרו שלא מכירים עם הנחיתה. תודה רבה על האדיבות והשירות הנפלא.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל