”מקום חביב לארוחת בוקר בברלין“
ארוחת בוקר נחמדה במרכז ברלין.
הבעלים ממוצא טורקי, שמח לשמוע שאנחנו מישראל ואמר שיש לו שכנים ישראלים נחמדים. היה מעניין לשוחח איתו. ארוחת הבוקר היתה טעימה ומגוונת.
קרא עודארוחת בוקר נחמדה במרכז ברלין.
הבעלים ממוצא טורקי, שמח לשמוע שאנחנו מישראל ואמר שיש לו שכנים ישראלים נחמדים. היה מעניין לשוחח איתו. ארוחת הבוקר היתה טעימה ומגוונת.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג