La Petite Bäckerei & Croissanterie ”מקום חביב לארוחת בוקר בברלין“
ארוחת בוקר נחמדה במרכז ברלין.
הבעלים ממוצא טורקי, שמח לשמוע שאנחנו מישראל ואמר שיש לו שכנים ישראלים נחמדים. היה מעניין לשוחח איתו. ארוחת הבוקר היתה טעימה ומגוונת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל