יום ראשון 29.7 –מאנקריג' עד Cooper Lending

בשעה 7:30 אוכלים ארוחת בוקר ביתית טעימה. בסביבות 9 יוצאים לדרך. מזג האוויר מצוין 20 מעלות מעונן חלקית קצת רוח.

תחנה ראשונה Potter Marsh Wildlife Viewing Boardwalk‏‏ מקום ביצה ענקית וגשר עץ עם מרפסות תצפית. המטרה לראות ציפורים. למעשה לא היה יותר מידי מה לראות אבל היה סיור נחמד ותרגלנו התבוננות מבעד למשקפות. שרותים מסודרים ואפילו סבון לרחיצת ידיים.

משם נסענו ל McHugh Creek Day Use Areאגםקטן ומפלון, תצפית לעבר Turnagain Arm. יש אפשרות לצאת למסלול ביער.

המשכנו לעבר Beluga Point‏‏‏‏. רוח חזקה המקום בשפל, למרות שעשינו שינוי בתוכנית לפי מועד הגאות.

הצטלמנו והמשכנו ל Indian Valley Mine & Gifts‏‏‏ כניסה 1$. יש אפשרות "לחפש זהב". אנחנו ויתרנו. קנינו עגילים לבנות. בעלי המקום זוג אחים נחמדים. מקום נחמד.

ממשיכים לGidwood. חיפשנו את הרכבל. היו שם מספר רכבלים. כולם לרוכבי אופניים. התברברנו קצת למרות שידענו שהיא אמורה להיות מאחורי מלוןAlyaska Resort

השתמשנו בקופון מספר הקופונים. הראות למעלה הייתה מצוינת. חזרנו. ליד המעלית יש גם כן מסלול הליכה.

המשכנו לAlaska Wildlife Conservation Center‏‏‏. נסיעה עם הרכב בין הכלובים וירידה מידי פעם. לא מלהיב במיוחד למרות שמאוד הומלץ.

מכאן שנסענו ישירות למוטל בCooper Lending. Alpine Inn Motel חדר גדול מאובזר במיקרו, תנור, כיריים ומקרר. ללא ארוחת בוקר. מספיק טוב כדי להעביר את הלילה. (למרות שהזמנו הרבה חודשים מראש היה בין הבודדים שהיה בו מקום).