יום שני 30.7- הגעה להומר

התחלנו את היום בRussian River ‏‏. בכניסה משלמים עד להיכן שתרצו לטייל. האפשרויות הן לעלות למפל במסלול הליכה או לרדת לאגם. אנחנו ירדנו לאגם. ראינו שם המוני דייגים. הלכנו לאורך הנהר. ראינו את הדייגים שולים את הדגים מהמים חורזים אותם בשלשות (מאוחר יותר בטיול הבנו למה שלשות) על חוט וגוררים אותם. היינו הטיילים היחידים לאורך הנהר. כולם הלכו עם חכו, משפרים עמדות דייג. מסביב המון שחפים גם הם נהנים מהדגים. בדרכנו נאמר לנו שנראה דב שחור מעבר לגדה. במהלך טיולינו לאורך הנהר, לא ראינו.

חזרנו לחניה והמשכנו לSoldotna‏‏‏‏שם עצרנו להתרעננות בסניף שלFred Meyer המשכנו לקינאי נכנסנו למרכז מבקרים . משם אל האזור העתיק של העיר שנמצא ממש בסמוך. האזור כולל את הכנסייה הרוסית. לחנייה קטנה הנמצאת מול Erik Hansen Scout Park גן קטן שממנו נשקף שפך נהר הקינאי אל מי המפרץ. הכניסה לקינאי בהחלט מיותרת.

אנחנו בדרכנו להומר עוצרים בכפר רוסי Ninilchik‏‏ (אפשר לדלג). מגיעים לAnchor Point‏‏‏ נחשבת לנקודת הישוב המערבית ביותר המחוברת עם כל יבשת אמריקה דרך מערכת הכבישים. במקום זה, טרקטורים עוסקים בהוצאת והכנסת סירות לים. הגענו בשעת אחה”צ ומעניין היה לראות את גרירת הסירות אל מחוץ למים. ציפינו לראות בעלי כנף כפי שהובטח בכתובים. היו אומנם המון עופות , אבל רק שחפים.

ממשיכיםבדרכנו ומגיעים אל‏‏ נקודת תצפית יפיפיה על ההרים המקיפים את הומר,Homer Overlook point. מכאן מגיעים לomer Stay and Play B&B ותודה לניווט שהביאנו עד הלום כי אין שילוט במקום. חדר יפה עם כורסאות משקיפות לנוף מהפנט. מזג האויר נפלא. הראות נקייה, פשוט מדהים. בעלת הבית קשוחה. מקבלים הוראות: את הנעליים משאירים בכניסה, צריך להחליט באיזה שעה ארוחת בוקר. יצאנו לspit לא התרשמנו במיוחד.

טיול קצר ואז פנינו למסעדה שבעלת הבית המליצה. מסתבר שיש לחכות 45 דקות. שמנו פעמינו למסעדה סמוכה. אכלנו דגי הליבוט מאוד טעימים. בכלל התברר לנו בטיול שאנו בדרך כלל אוהבים את ההליבוט (רק לא מטוגן).

חזרנו לדירה, השעה עשר בלילה. המון אור בחוץ וממשיכים להנות מהנוף הנפלא הנשקף מבעד לחלון בעודנו במיטה. קסום.