היינו קבוצה של 6 זוגות ,בטיול של 8 ימים סלובניה קרואטיה ,ואת הלינה בקרואטיה בחרנו בחצי האי איסטריה באופטי עיירת נופש יפיפיה עם נופים שמזכירים את טוסקנה ,ארכיטקטורה שמזכירה את פראג או וינה ,וחופים שמזכירים את יוון. לצערי לא הספקנו לחקור אותה לעומק ולכן היא מסומנת כיעד נוסף וחוזר .

המלון נבחר עי חבר שמכיר את הסביבה והמליץ עליו מאוד, מאחר והזמנו את החדרים מראש (כחצי שנה) המחיר לא היה יקר בכלל :
למלון 5 כוכבים ונחשב כמלון ספא וכן כמלון משפחתי
התרשמות :
 עובדי הקבלה חביבים ואדיבים .

התארחנו במלון 3 ימים ע”ב חצי פנסיון , קבלנו חדר בקומה 10 , חדר מפנק ,עם מרפסת ונוף להרים ולחוף הים, והנוף פתוח ונהדר .

חדרים גדולים , לכל חדר מרפסת המשקיפה על נוף נהדר

מיטה נהדרת וחדר רחצה מפנק .
 בחדר בנוסף מכונת קפה שלא ככ עבדה ,טלווזיה חכמה

ארוחת בוקר עשירה ומפנקת מאוד .
ארוחת ערב מגוונת , אבל מה שלא נחמד במלון זה,בחדר האוכל, אין שתייה קלה כגון מים ללא עלות כספית, אין קנקני מים או מתקן מים ואם רוצים לשתות בקבוק מים עולה כ25 קונה שזה בערך 15 שח לבקבוק מים מינרלים וזה בהחלט יקר. וכן כשרציתי לקחת שקית תה בכדי לשתות תה בחדר קבלתי נזיפה והערה לא יפה מאחת העובדות בחדר האוכל .
במלון ספא מפנק, סאונות יבשות רטובות וסאונה תורכית , ומטפלת מדהימה בשם טינה או טניה , בעלת ידי זהב.
 בריכה מקורה ובריכה חיצונית .

הבריכה רחבה וגדולה, מי ים בדיוק במינון נכון , לא מים קפואים ולא מלוחים מידי .
 אין עזרה של עובדים באזור הבריכה כך שצריך להתארגן לבד אם רוצים שמשיה פתוחה וכו ,אבל בסהכ בהחלט אזור הבריכה מאורגן שקט ונעים .במתחם יש מסעדה/מזנון שהמחירים בה לא זולים בכלל גם ביחס לקרואטיה ,ואם כבר להנות מאוכל טעים אז יש מסעדה נוספת
 מאחרי הבריכה , מסעדת בשרים מעולה . משם אפשר לרדת לטיילת שמקיפה את העיר וגם שם יש מסעדות וברים וחופים נהדרים .כמו כן למלון יש חוף פרטי ,קטן אבל פרטי לאורחי המלון .

אולי בגלל שזו עדיין לא העונה החמה והבוערת של הקיץ הכל התנהל כשורה ומעולה.
בקיצר מלון מפנק , וכייפי לבטן גב או לאחר טיול כוכב מעייף :) .
 מה שחשוב שהמלון ידידותי להולכים על ארבע ,וגם הכלבים שהתארחו במלון היו נינוחים :)

עצה לגבי חדרים: מאחר והמלון הוא המלון הגבוה בסביבה ובנוי בצורת רבוע כל החדרים משקפים לים .
Remisens Premium Hotel Ambasador

כתובת: Feliksa Peršića 5, 51410, Opatija, קרואטיה

טלפון: +385 51 710 444

ואם הגעתם עד הלום השאירו סימן :)