להתהלך בסמטאות ולהרגיש את ההיסטוריה…
ככה ממש הרגשתי בעודי פוסעת ברחבי הכפר העתיק. הסמטאות, המסעדות והחנויות נותנות אוירה קסומה ומיוחדת.
מומלץ להכנס לחנויות שלעיתים מוכרות מוצרי קרמיקה ולעיתים תבלינים ושמנים מיוחדים מהאזור.
הכנסו לכנסיה, ותהנו מויטראז'ים יפים ומיוחדים.
 עצרו לשתות משהו באחד מבתי הקפה כדי לספוג את האוירה.

בכפר ישנה תערוכה קטנה של בובות אופיינות לפרובאנס הנקראות “סנטאן” מדובר בבובות בדמויות שונות המספרות את סיפור הולדת ישו וכאשר חוגגים את הכריסמס בפרובאנס לרב, לכל משפחה יש אוסף בובות כאלו שהם מניחים על שולחן החג.

בקצה הכפר ישנו מבצר מהמאה ה10, חלקו נשתמר וניתן לטייל בכל המתחם ולדמיין את הארועים שעברו במתחם הזה (מי שראה משחקי הכס מאוד יהנה שם)

ברגע שתכנסו למבצר בקשו את מכשיר המידע הדיגיטלי, אין בשפה העברית אבל יש באנגלית. ניתן לקבל את זה ללא תשלום.

כקילומטר מהמבצר יש תערוכה מדהימה שאסור לפספס אותה. ממליצה בחם על החוויה
 מדובר בתערוכה אורקולית, שיכרון חושים של צבע, אור ומוזיקה Carrières de Lumières.

התערוכה מתחלפת וכדאי לבדוק באתר לפני מה התערוכה כשאתם תגיעו לאזור.
 מידע נוסף ניתן למצוא באתר התערוכה
מחירים:
הסיור ברחבי הכפר והחנויות ללא תשלום, הכניסה למבצר בתשלום למבוגר של 10.5ָָָ יורו ילדים עד גיל 7 אינם משלמים. החל מ7-17 בתשלום של 14.5 יורו.
שימו לב, תוכלו לרכוש כרטיס משולב למבצר ולתערוכה מרהיבה שנמצאת במערה עתיקה שנמצאת כקילומטר מהכפר בתוספת של 8 יורו. (חיסכון של 2 יורו כשקונים בנפרד כרטיסים למבצר ולתערוכה)
שימו לב, שלמו על חניה באיזור על מנת שלא תקבלו דוח.