המלצות ללינה המתאימה למשפחות אחת בקנטון טיצינו שבגבול איטליה - שוויץ והשניה בקרבת מילאנו.

Idea hotel san siro
באוגוסט 2010 התארחנו במלון Idea hotel san siro ללינת לילה אחד. המלון ממוקם בפרבר סן סירו שליד מילאנו. מתאים מאד למי שמתכונן לצפות במשחק כדורגל באצטדיון סן סירו או למי שמחפש לינה זולה ליד מילאנו.
המלון ממוקם כ-20 דקות נסיעה ממרכז מילנו. יש צורך ברכב (כדאי גם GPS), למרות שהמלון מספק שאטל מספר פעמים ביום לתחנת הרכבת הקרובה. מדובר במלון חדיש ומתוחזק היטב.
חדרים לזוג כוללים מיטת קינגסייז וחדרים משפחתיים כוללים מיטת Queen וספה נפתחת לילדים.
המחיר זול מאד, יחסית למה שתשלמו במרכז מילאנו וכולל ארוחת בוקר טובה מאד.
 חסרון קטן - אינטרנט בתשלום וסביבת פרברים לא מאד מלבבת. המלון היה שייך בעבר לרשת הולידיי אין ובחלק מההמלצות נקרא Holiday inn express san siro.
Casa emaus
באוגוסט 2010 טיילנו בשוויץ האיטלקית - קנטון טיצינו. לנו 5 לילות בבית הארחה Casa Emmaus הנמצא ב-Losone הצמודה לאסקונה היפה. זהו בית הארחה המשלב דירות וחדרים ברמה מלונאית.
 מבנה חדש בעל 3 קומות. בכל קומה 2 דירות חדשות מסוג del sole ו-4 חדרים זוגיים. הדירה בת 3 חדרים. 2 חדרי שינה זוגיים וסלון עם מטבח. הדירות חדישות, נקיות מאד ומצויידות בכל מה שצריך לחופשה נעימה. בבית הארחה דירות נוספות במבנים ישנים יותר. ניתן לקבל ארוחת בוקר קונטיננטלית במסעדה שבמקום. לבית הארחה גן רחב ידים, עמוס עצי פרי ומשחקי ילדים. ישנו חיבור חופשי לאינטרנט בלובי ובחדר טלויזיה. קיים חדר כביסה. עלות הפעלה של מכונה + יבשן - 5 פרנק שוויצרי. עבור הדירה שילמנו 140 פרנק שויצרי ללילה. יש להוסיף על כך מס וניקיון סופי. חדרים זוגיים עולים 110 פרנק שויצרי כולל ארוחת בוקר. ( אינם מצויידים במטבחון). המקום מאד נגיש. בתוך מספר דקות מגיעים לצירי תנועה ראשיים. מומלץ למטיילים באזור טיצ'ינו , אגם מג'ורה ואגם לוגנו. גם לקומו ניתן לטייל מנקודת לינה זו.