רעיון לטיול של חצי יום במרכז פרנקפורט:
 מחנים את הרכב בחניון התת קרקעי שנמצא ממש ליד הדום של פרנקפורט (הקתדרלה של פרנקפורט), ועולים לרחבת העיריה בשם Romer שנמצאת בכתובת Romerberg 27.

הרחבה ססגונית מאוד ואפשר למצוא בה אמני רחוב צבועים זהב ומקווים לכמה מטבעות, בפינת הככר נמצא משרד התיירות של העיר וניתן לקבל מפה ללא תשלום שכוללת את מרכז העיר ומפת רכבות, S+U.

משם ניתן ללכת שלוש דקות לכיוון דרום ולהכיע לנהר המיין, הנהר שחוצה את פרנקפורט, ניתן לעלות על מעבורת תיירים לסיור של 50 דק' (8.50 יורו) לכיוון אחד של הנהר, או של 100 דק' (לשני הכיוונים, כולל עצירה להחלפת תיירים), ההדרכה בגרמנית ובאנגלית, שווה מאוד ומומלץ.

במקביל ניתן ללכת על גדת הנהר לאחד הכיוונים, לחצות את הנהר ולחזור בחזרה. בתקופת האביב יש הרבה מקומיים שעושים ג'וגינג לאורך הנהר, ישנם שפורשים מחצלות ועושים פיקניק ויש כאלו שסתם משתזפים בשמש.

לאחר ההפלגה הקצרה, ניתן לחזור לכיכר ולהמשיך צפונה לכיוון המדרחוב ושדרת החנויות, ישראלים רבים ימצאו שם את חנות הדיסקאונט המבוקשת PRIMARK, קניון Alegria ועוד מותגים מפורסמים, כגון H&M, ZARA ועוד.

נמשיך מערבה ברחוב ZEIL ונגיע לרחבה גדולה מאוד, בה ניתן למצוא תחנת רכבת תחתית וכנסיה בשם St.-Katharinen-Kirche.

נמשיך מערבה לתוך הסיטי של מרכז העיר, לפתע נרגיש כאילו אנחנו צועדים ברחובות מנהטן, כשנלך ברחוב Große Gallusstraße נראה מתנשא מעליונ בצד שמאל, גורד שחקים חדש של הבנק המסחרי CommerzBank מתנשא לגובה של 259 מטר.

נמשיך הלאה ונפנה ימינה לרחוב Neue Mainzer Str ונגיע תוך מספר דקות לכניסה לגורד שחקים בשם Main Tower, על שם הנהר שבו שטנו לפני כן.

ניתן לעלות למרפסת התצפית של המגדל בקומה 56, בגובה של 200 מטר מעל גובה הרחוב, בתשלום סמלי של 6.50 יורו למבוגר ו 4.50 יורו לסטודנט.

לאחר שצילמנו את כל העיר הפרושה מתחתנו, נחזור לרחוב ונצעד ברגל בחזרה לככר העיריה ומשם לרכב שהשארנו בחניה. בסך הכל 3-4 שעות של סיור, מאוד מהנה ומעשיר.