חלק III -
טיול יום לאגם NAM TSO, למנזר GANDEN,(ביום שאחרי), וסיום בלהסה.
Heavenly Lake - אגם שמימי :)
הדרך ךאגם יפה בעמק רחב עם הרים מושלגים משני צידיו.החלטתי לחזור באותו יום, וטוב שכך. המקום נראה כמו צ'יינה טאון- גם במבנים וכמובן בהמוני הסינים.
 אגם צומורירי בלאדאק יותר יפה לדעתי.
כמו כל האגמים ופסגות ההרים, גם אגם זה קדוש לטיבטים ומהווה מקום לצליינות ולקורה- ההליכה הסיבובית בכיוון השעון סביב מקום או מבנה קדוש.
 גם המון דגלי תפילה מתנופפים ברוח ואליהם מתווסים כל יום עשרות דגלים חדשים

בדרך עוברים, איך לא, במעבר הרים - 5190 מ' קררררר LHARKEN LA.

מנזר קטן בסלע- נזירה בודדת שומרת על המקום.

מרחוק שתי דמויות עסוקות בקורה היומית שלהן.

פרח יפהפה על הצוק הנשקף לאגם.
 כשעה וחצי מלהסה נמצא מנזר GANDEN על צלע הר בגובה של 4300 מ' עם נוף מדהים לעמקים שלמרגלותיו. הייתי אמורה לנסוע למנזר SAMYE TCK ' עבר לי החשק לנסיעות ארוכות.

מלווי בטיול דולקאר ופוטצי. דאגו לי אירחו אותי ותשיתפו אותי בחיי היום יום שלהם ובדאגותיהם.
 מול הצ'ורטן הזה על גבעה שכנה- נערכות קבורות שמיים.
 דולקאר ופוטצי תולים דגלי תפילה לרגל סיום הטיול שלנו.
הדרך המובילה למעלה למנזר. המנזר נוסד ע'י מייסד מסדר הגלוקפה - בעלי הכובע הצהוב, TSONGKHAPA במאה ה 15.
 ליד מנזר זה כמו ליד כל המנזרים ב TAR שאני ראיתי, בונים תחנת משטרה ענקית ומאיימת. גם הטיבטים הייבים להזדהות לפני שהם נכנסים למנזר.
 להסה - סיבוב אחרון.

ואני שוב ברכבת- חזרה לשינינג. עליה לרכבת בלי בעיות.
תם הטיול ל TAR. הרבה רשמים התרגשויות. חיי הטיבטים לא קלים- הם נמצאים במעקב מתמיד ע'י הרשויות.
אבל אמונתם חזקה והדבקות בדת ובדלאי למה בלתי מעוררת.
אנשים חייכנים מסבירי פנים ואסירי תודה על שמבקרים בארצם.
 קצת הסטוריה שלנו ומילות עידוד לעתיד, מוצאים תמיד אוזן קשבת ולפעמים דמעות בעיניהם.