חזרנו אחרי שבועיים בהונגריה בהם בילינו את 4 הימים האחרונים בבודפשט המופלאה

רשמתי בלוג נפרד לשאר הונגריה גם בלמטייל. בלוג לטיול עם ילדים בהונגריה מחוץ לבודפשט
 הגענו לבודפשט ביום שבת לדירה המהממת שלנו דקה מH&M ומוואצי אוצה ומהמטרו, החזרנו את הרכב השכור. לינק לדירה Grand Executive Apartment

אינטרנט: יש בכל בודפשט wifi בכל מקום ומקום ואפשר להסתדר אבל מי שמעדיף אפשר לרכוש חבילה עם סים מקומי. העלות לא זולה אבל לא יקרה כמו לקנות מהארץ. ניתן למצוא ברשתות כמו

טלקום וvodaphone

תחבורה ציבורית: קראתי המון המלצות על כרטיסים של 24 שעות/ 72 שעות וכדומה. וצר לי לפוצץ את הבועה : אם ישנים במקום מעולה כמו שאנחנו ישנים לא נוסעים יותר מפעם אחת ביום גג. ולכן זה ממש לא משתלם. לפי החישוב שלי צריך לנסוע 6 פעמים ביום על מנת שהכרטיסים האלה ישתלמו. ולכן רכשנו 10 רכישות בודדות ב3000 פורינט וזה הספיק לנו די והותר. הכל קרוב גם עם ילדים קטנים .

אחרי התאקלמות הלכנו לסיבוב רגלי בעיר קצת בואצי אוצה וגשר השלשלאות, ארוחת ערב במסעדה איטלקית ליד המלון, האוכל היה סביר ‪Murci Wine Bar‬

יום ראשון: הגעה לפארק העירוני, התרשמנו מכיכר גיבורים האכלנו ברווזים באגם בלחם שהבאנו אתנו.

נכנסו לגן החיות בערך ב12 וב3 כבר היינו בקרקס (הזמנו כרטיסים מראש). גן החיות נהדר ואני ממליצה לתכנן לו יותר מ3 שעות כי עבורינו זה היה לחוץ מאוד. בתוך הפארק יש מתקנים נהדרים לילדים שכדאי להקדיש להם זמן

אכלנו צהריים זריז מאוד בגן החיות שניצל וציפס כי מיהרנו להופעה בקרקס (סביר+ לאוכל), אנחנו מאוד אהבנו את ההופעה בקרקס , כדאי לקנות מראש כרטיסים כדי לקנות כרטיסים בשורות הראשונות. לינק לקרקס: https://www.fnc.hu/eng/

אכלנו ארוחת ערב בFor Sale המרק שם נהדר מומלץ והמנות אכן ענקיות כמה ענקיות? אכלנו את זה גם למחרת. ארוחת השניצל מספיקה ל4 אנשים. ויש המון בוטנים לשחק איתם זה הקונספט של המקום.

יום שני: הלכנו לגלגל ענק נוף נהדר גם באור יום אבל אני בטוחה שבלילה זה יותר מרהיב.

משם אכלנו גלידת פרח טעימה שלא תכננו לרכוש אבל עברנו ליד ואני יכולה להגיד לכם שבכלליות הגלידה בהונגריה לא משהו אבל שם באמת טעים ולא רק יפה.

לקחנו הפלגה לאי מרגרט

תמונה שצולמה מהשיט לאי מרגרט

האי יפה מאוד ואפשר להעביר בכיף כמה שעות או יום שלם תלוי בכם. האי גדול יש בו גן חיות קטנטן אופניים להשכרה ועצים נהדרים לטיפוס, מזרקות מזמרות. אנחנו הבאנו אתנו סנדביצים ועשינו פיקניק קטן אבל ראינו שיש גם מסעדות באזור.

יום שלישי: שופינג קצר , בית כנסת ברובע היהודי מרגש מאוד ! מחיר כניסה כולל בתוכו סיור עם מדריך בעברית.

נסענו לגבעת גלרט. בדרך לפסגה הליכה לא פשוטה יש פארק מדהים לילדים מומלץ מאוד.

תביאו אתכם הרבה מים כי חם ובפסגה יש דוכנים אבל נורא יקר. ניתן לראות את גשר החירות שיורדים מגבעה.

ארוחת ערב ב LA Pampa טעים אבל יקר. זהו הטיול שלנו תם היה לנו מאוד כייף כל הטיול עשינו רשימות מה נעשה שנגיע לבד כזוג כי לא הכל אפשר לעשות עם ילדים הקצב הוא אחר

הטיסה בחזרה לישראל יצאה ב6 בבוקר מבודפשט. הדלפקים נפתחים ב4 בבוקר ולכן קבענו עם יגאל הנהג הדייקן והאדיב בשעה 3:30 , הגענו לשדה כמה דקות לפני 4. יגאל הגיע בזמן ובמיקום שקבענו . ישר הציע את עזרתו עם המזוודות ויש לו אפילו בוסטרים. זה הפרופיל פייסבוק שלו להתקשרות יגאל דף פייסבוק, וזה הטלפון שלו 36706777461+, עלה לנו 23 יורו לשדה.