אוכל רחוב ומידע כללי בבודפשט ”דוכני האוכל בשוק המקורה בבודפשט“
אל תבנו על דוכני האוכל בשוק המקורה בבודפשט. האוכל קר (עובר חימום במיקרו) וממש לא טעים. טעמנו שם כרוב ממולא שאמור להיות אחד מהמאכלים הלאומיים - והיה תפל. טעמנו גם נזיד תפוחי אדמה ונקניקיות - שוב תפל. טעמנו גם כרוב מאודה - ממש לא טעים. ואנחנו לא בררנים באוכל. כמו כן אין מקום לשבת, יש שולחנות גבוהים וצרים ואוכלים בעמידה מול אנשים שמחכבים שתסיימו כבר לאכול כדי לפנות להם מקום והתחושה לא ממש נחמדה. היה כל כך לא טעים - שהשלכנו לפח הקרוב והלכנו למסעדת שירות עצמי באותה הקומה בקצה,אז אמנם שם יש מקום לשבת אבל מנה עיקרית + תוספת אחת עלתה 50 ש"ח. והאוכל לא היה משהו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל