הנהג יובל ורדי ”נחיתה רכה והרגשה בטוחה“
עברתי לפני שבוע לברלין, והגעתי עם שתי מזוודות ותיק גב ענקי. ידעתי שאני לא אהיה מסוגלת להיסחב איתם אחריי בתחבורה ציבורית, ואז קיבלתי המלצה על יובל ורדי. אליו פניתי ואיתו קבעתי דרך הוואטסאפ מהארץ, איסוף משדה התעופה.
זה היה בדיוק כמו שהובטח, מישהו חיכה לי עם השם שלי על שלט בשדה התעופה, אסף אותי לכתובת שנתתי ואפילו העלה לי את המזוודות לקומה. ממליצה בחום – נחיתה רכה :) תודה יובל!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל