החוויה הברלינאית - גיא גרוס ”סיור חוויתי בברלין עם המדריך והצלם גיא גרוס“
איזה מדריך מדהים ואיש מדהים וכמובן חוויה מדהימה של ברלין! היה כל כך כיף, זורם, גילינו שברלין מהממת ועל הדרך קיבלנו גם צלם וחבר. בילינו עם גיא יום תענוג ופשוט היה שווה כל שקל. מומלץ מומלץ מומלץ! גיא לקח אותנו ליום שלם ברחבי ברלין, לכל המקומות הכי יפים ועוד לפני שבכלל סגרנו איתו, נתן לנו המון המלצות למקומות הכי שווים בעיר… גם אחרי הסיור גיא המשיך לשלוח לנו המלצות דרך הפייסבוק – בקיצור, שירות מעל ומעבר למצופה! האלבום שנשאר לנו בזכותו של גיא זאת פשוט מתנה שאין לתאר – תמונות מדהימות שישארו לנו לנצח למזכרת! אין סיורים כאלה ואין דברים כמו גיא! תודה רבה רבה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל