תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד- הפיורדים המערביים וחצי האי סנאפל (ימים 7-10)
12/01/201882
יום 7 29.9 בבוקר יצאתי לנסיעה לאורך חופי חצי האי (749) ורציתי לנסוע על כביש 711 שלאורכו יש נקודות צפיה בכלבי ים ועופות ים אך הכביש היה בוצי ולא רציתי להסתכן ולכן עשיתי רק חלק קטן ממנו ועברתי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד - הפיורדים המזרחיים, אגם מיטוואן והחלק הצפוני (ימים 4-6)
10/01/201875 1
יום 4 26.9 היום היה גשום במיוחד ויצאתי לכוון אזור הפיורדים המזרחיים על כביש 1 וממנו ל 96. הדרך נמשכת צמוד לחוף הים , מטפסת ויורדת לפי גובה ההרים. העצירות היו קצרות מאד בגלל הגשם. חלק מהכביש ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: מיוחד, ישן וגם חדש- ברצלונה
18/07/2017332 2
יצאנו בטיסת בוקר של אל על לברצלונה. תהליך מסירת המזודות עבר במהירות והמטוס היה נח עם מקום לרגליים. הגענו לברצלונה בצהרים והתור לבדיקת הדרכונים היה ארוך מאד והתנהל בעצלתיים כי עבדו שם ארבעה ד...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 2 - שייט במעבורת ופגישה עם נורבגיה
02/12/2016382
28.9 יצאנו לאחר ארוחת הבוקר במזג אויר גשום לצידו הצפוני של פיורד לים לאתר הקבורה של הויקינגים – וילהולם שבו הקימו מוזיאון. משם המשכנו לכוון הירטהלס , עשינו סיור קצר בנמל הדייגים ונעמדנו באחד...