היום הראשון לטיול 3.4

יצאתי ב2.4 בבוקר לטיסה ארוכה עם עצירה במינכן. הבידוק והכרטוס עברו במהירות אבל לא הצליחו להדפיס לי את כרטיס הטיסה ממינכן לאוסקה ואמרו שאקבל אותו במינכן. גם במינכן הבידוק היה מהיר. טרמינל 2 כאן הוא די חדש עם מספר קטן של תאי שינה בתשלום והכסאות ליד השערים היו נוחים אפילו לנמנום קצר. ביחד עם הקדמת השעון בשש שעות הגעתי כעבור 24 שעות לשדה התעופה קנסאי הנמצא על אי שנבנה במיוחד עבורו מדרום לאוסקה. הלכתי מספר דקות למשרדי חב' השכרת הרכב שנמצאים מעבר לבנין המרכזי של השדה. הייתי צריך לחכות עד שיפתחו את הדלפק (אין סיכוי שיתחילו דקה לפני הזמן) קיבלתי את הרכב ויצאתי לדרך. חשוב לבדוק את הרכב עם הנציג ולודא שהכל ברור ומסודר, הם בדרך כלל משאירים רק את מס' הטלפון של המשרד ממנו נלקח הרכב. הנווט בעזרת הג'י פי אס די קל כי הוא נעשה גם בעזרת מספרי טלפון של האתרים כך שאין צורך בהקלדת כתובת שהיא די מסובכת ביפן.

הנקודה הראשונה היתה העירה Koya san שנמצאת מדרום מזרח לאוסקה ומכילה מקדשים ומנזרים המשמשים כמלונות ומספר מוזיאונים. בעיירה יש מספר חניות ומרחק ההליכה אינו גדול. מספר אתרים נמצא במרחק של 3 ק"מ מהמרכז ויש אוטובוס שעובר בין המקומות.

חדר באחד המנזרים ומטבח המנזר

משם המשכתי לכוון צפון מזרח אל הר Yoshino שהוא אחד מאתרי הפריחה היפים ביפן.מה שמביא המוני אנשים לשם בעונה. כשהגעתי למגרש החניה הוא היה מפוצץ באוטובוסים ודרשו עבור חניה 1500ין . על ההר ישנם כמאה אלף עצי דובדבן בגבהים שונים כך שהפריחה נמשכת יותר זמן. בכל גובה בזמן אחר. הפריחה היתה ממש בתחילתה ואני מתאר לעצמי את כמות האנשים שבאה לכן במהלך העונה. נשארתי שם כמה דקות ויצאתי מהר לפני שאתקע בפקק של האטובוסים. הכביש העולה להר צר ועוצרים את התנועה בפיתולים כדי לאפשר לאוטובוסים להתקדם.

מכאן נסעתי לצפון העיר Kobe למפלי Nunobiki הנמצאים ממש מעבר לתחנת Shin Kobe. יש מסלול הליכה מהתחנה אל שני המפלים שהיו כבר די יבשים. המסלול בנוי מגזעי עצים המשמשים כגשרים וגדר.

המשכתי דרומה לכוון האי שיקוקו המחובר לאי הונשו בגשר Akashi kaiko, בעל המפתח המרכזי הארוך בעולם.(1991 מ').

הגעתי למלון שנמצא ממש מעבר לגשר בסמוך לאחת מתופעות הטבע היפות בעולם. בסמוך אליו יש מלונות נוספים אך הם די מרוחקים מהעיר הקרובה. במלון היתה מסעדה טובה וכמובן אמבטיה חמה ותצפית על המיצר.