בהמשך לבלוג שמתאר את הטיול שעשינו לאזור סקסוניה של שוויץ, הרי ההרץ וברלין בגרמניה – מפרט את מקומות הלינה.

כל מקומות הלינה התאימו להרכב של זוג + 2 ילדים מתבגרים – כולם בחדר/יחידה אחת ולא ב 2 חדרים נפרדים. כל מלונות הוזמנו עם אפשרות ביטול.

לכל מלון נותן דירוג סוביקטיבי של משפחה שלנו, בסקלה של : כוכב אחד (גרוע) – 5 כוכבים (מצויין) ביחס לתמורה לעומת מחיר.

מלון מס' 1 – ליד שדה”ת שונפלד

Holiday Inn Berlin Airport - Conf Centre

מלון בהתאם לסטנדרטים של רשת הולידי אין, מצויין ללינה לאחר נחיתה, סמוך לשדה תעופה שונפלד.

חדרים נקיים ומספקים, חניה חינם בחניה גדולה ממול למלון.

עלות – 101 אירו ללילה כולל אפשרות ביטול, ללא ארוחת בוקר. מלון הוזמן ישירות באתר הולידי אין.

מומלץ בהחלט (****)

מלון מס' 2 – בעיר דרזדן

NH Collection Dresden Altmarkt

​מלון ארבעה כוכבים – במרכז העיר – בין החלק החדש לעיר העתיקה – מיקום מעולה.

קיבלנו דירה ענקית 90 מטר מרובע, כוללת חדר ארונות בכניסה, שרותי אורחים, פינת אוכל, סלון ענקי עם 2 מיטות נפרדות לילדים, מטבח, חדר שינה. הכל ברמת גבוהה מאוד.

נוף של העיר מכל הזוויות של הדירה. כולל ארוחת בוקר מצוינת שכללה גם ירקות, פירות, ביצים, חביתות בהכנה אישית, מכונת קפה ועוד הרבה.

ביום גשום השאלנו מטריות מהמלון. ניתן גם לשכור אופניים במלון ובמלון חדר כושר מאובזר.

עלות – 189 אירו ללילה, כולל ארוחת בוקר. המלון הוזמן באתר המלון.

אחד המלונות הטובים שישנו. מצויין (*****)

מלון מס' 3 – בעיר ליפציג (Leipzig)

Apartmenthotel Quartier M

מלון דירות במרכז העיר ליפציג, מיקום מעולה ממש במרכז ושקט. קיבלנו דירה גדולה עם חדר אחד הכוללת ספה הנפתחת למיטה זוגית לילדים + מיטה זוגית + ארונות + מטבח. דירה אסטטית ונקיה. לא כולל ארוחת בוקר. מתחת למלון בית קפה וסופר מרקט.

את הדירה קיבלנו ביום שבת אחר הצהרים, בזמן שמשרד קבלה לא עובד. למיל נשלח קוד לפתיחת הדלת הראשית וקוד נוסף לפתיחת תיבה הממוקמת בקומה ראשונה בה מפתחות הדירה.

לא מסדרים את הדירה או מחליפים מגבות במהלך השהות. חניה ישנה באזור בתשלום. ביום ראשון או בימים אחרים בין השעות 21:00 ל – 10:00 בבוקר, ניתן לחנות ברחוב בחינם (זה מה שאנחנו עשינו).

עלות 130 אירו ללילה. הזמנה ביצענו דרך בוקינג (ניתן להזמין גם ישירות באתר הדירה).

בהחלט מומלץ (****).

מלון מס' 4 – Wernigerode

Apart Hotel Wernigerode

מלון דירות בעיירה Wernigerode – קיבלנו דירה בקומה אחרונה עם 2 מפלסים. במפלס תחתון פינת אוכל + מטבח + חדר שינה ובמפלס עליון חדר שינה נוסף. חדרים מעוצבים בעיצוב קצת מיושן, אבל נקיים מאוד, נוף נהדר של הטירה מחלון החדר. את הדירה מנקים מידי יום. ארוחת בוקר מצויינת במקום, מיקום מעולה בצמוד לרחוב הראשי. חסרון של הדירה שהיא בקומה שנייה ללא מעלית (בעל המקום עזר בסחיבת המזוודות). ניתן לקחת אופניים בחינם מהמלון.

עלות 149 אירו ללילה (לא כולל מס מקומי). הזמנו דרך בוקינג.

מומלץ (****)

מלון מס' 5 – פוטסדם

NH Potsdam

מלון בעיר פוטסדם הסמוכה לברלין. המלון בעל 4 כוכבים, ממוקם במרכז העיר כולל חניה תת קרקעית (בעלות 18 אירו ליום). קיבלנו מיני סוויטה עם 2 חדרים, עיצוב יוקרתי מאוד עם מרפסת המשקיפה לרחוב הראשי. ארוחת בוקר מצויינת, כולל עמדה להכנת חביתות. בצהרים היה בלובי מזנון חופשי של פירות/עוגות/שתיה ועוד.

עלות 206 אירו כולל ארוחת בוקר (כולל מס' מקומי).

מומלץ מאוד (*****)

מלון מס' 6 – ברלין

H10

מלון ארבעה כוכבים, נמצא צמוד לרחוב הקניות קודם. מלון ברמה גבוהה, חדרים גדולים. קיבלנו חדר הנקרא “לופט” הכלל מיטה זוגית גדולה + ספה המתפצלת ל 2 מיטות קטנות (דיי גבולי לילדים גדולים) + מטבח. חדר בעיצוב מודרני וחדיש.

מיקום המלון טוב למי שרוצה להיות באזור הקניות ברחוב קודם או ליד גן החיות. רכבת תחתית בסמוך למלון.

רצוי לציין בקבלה באיזו שעה אתם מעדיפים שיסדרו לכם את החדר (פעמיים קרה לנו שחזרנו למנוחת צהרים בערך ב 15:00 טרם סידרו את החדר).

עלות – 168 אירו ללילה, בלי ארוחת בוקר.