בעלי וחבריו חוגגים השנה 50. חבר ילדות גר עם משפחתו בז׳נבה החליט להזמין את החברים ובנות זוגן לחגוג בשווייץ. הרבה זוגות הרימו את הכפפה והמזוודה והחליטו להגיע. ( 12 זוגות)

הערת המחבר: רק מניחה פה את העובדה על השולחן שהכותבת עדיין פרגית צעירה😉 ( רק עוד 3 שנים אני שם)

מתחילים 💪

נוחתים בציריך - יומיים בפרטי ( אנחנו + זוג חברים ) לפני שמצטרפים לחברה. לוקחים את הרכב השכור ומנווטים באמצעות Google Map שנותן את האפשרות להגיע תוך שעה וחצי למלון Jardin בברן . באירופה ברירת המחדל בוויז זו הדרך העקיפה ללא כבישי אגרה. וויז קבע שעלינו לנסוע 3 שעות כדי להגיע ליעדינו , על אף שניסינו לבטל את ברירת המחדל .

תחנה ראשונה - ברן עיר הבירה של שוויץ.

לפי האגדה העממית מקור שמה של ברן הוא על שם בעל החיים הראשון שהדוכס יצליח לצוד. היה זה דב והעיר נקראה על שמו- ״בר״. על אף שזו רק אגדה לא הפריע לעיר לאמץ את הדב כסמל . ודגלים רבים מתנוססים בעיר.

ויקיפדיה

הגענו למלון Jardin

12 דקות ממרכז העיר, מלון ציורי, מרווח, נקי ויפה, פקיד קבלה ידידותי מאוד פטפט איתנו באנגלית רהוטה, הסביר לנו בנדיבות לאן כדי ללכת ונתן לנו daily pass בחינם לכל אמצעי התחבורה הציבורית כל שנותר הוא להכנס לאפליקציה יBern Welcome ולהפעיל את ה- Pass. את המלון הזמנו ישירות מאתר המלון 190 דולר אמריקאי ללילה כולל ארוחת בוקר.

התחלנו בטיול רגלי חביב, מזג האויר חייך אלינו, וכעבור 12 דקות של הליכה קלה פגשנו פארק ירוק יפה המשקיף על העיר

Rosengarten

המשכנו לטייל בין בתי קפה , מסעדות , על מרצפות אבן כשמלוווים אותנו מבנים אירופאים יפים. השקפנו על נהר ״ארה״ שעל הגדה שלו היה אזור מגודר לא גדול ששמש איזור מחייה לשני דובים חמודים. קינחנו בארוחת צהריים גדולה במסעדה איטלקית שמכינה רק ספגטי ( כמעט כל התפריט גם אפשרי ללא גלוטן) היה יאמי!! בערב, עשינו עוד סבוב בעיר העתיקה לדרינק.