החוויה הברלינאית - גיא גרוס ”סיור מוצלח עם גיא בברלין“
קבענו עוד בארץ עם גיא – אנחנו משפחה שני הורים ושני בני נוער - לנסוע לפוטסדאם ולאחר מכן סיור ברובע היהודי. גיא הגיע בזמן למלון שלנו. טייל איתנו בסבלנות ובנועם. צילם אותנו תמונות מקצועיות ויפות לאורך כל היום. היה יום מעניין ונחמד. מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל