ככה באיזי , החלטנו על נקודות עצירה בדרך לז׳נבה, מרפרוף ספונטני בגוגל. התחנה הראשונה היתה פארק הפרפרים. מורכב מ 3 כיפות דמויות חממה. האחת מוקדשת לפרפרים השנייה כיפה מוחשכת ובה חיות כמו; עצלנים, סוגי קופים, קיפודים ברזילאים והאחרונה כיפת ג׳ונגל שיש בה תוכן וציפורים אחרות. שם הפארק Papilioamora. בהתחלה קצת הצטערנו שהילדים לא איתנו אבל עבר לנו די מהר.. נכנסנו לכיפה דמויית חממה ובה היו פרפרים מזנים שונים היה נחמד , ניסנו את הקטע של שלגייה אבל לא ככ עבד פה. למרות שעבור כרטיס בשווי 16 יורו היית מצפה שהפרפרים יהיו יותר ממושמעים 😉.

המשכנו לFribourg עיירה נחמדה שיש בה גשרים רומנטיים, בתי קפה ומסעדות. קינחנו שם בארוחת צהריים טובה במסעדה מפתיעה שפתחה לא נמצא ברחוב , יש שביל גישה שבראשיתו תמונות אומנות היינו בטוחים שמדובר במוזאון, נכנסנו כמו חתולים סקרניים והופתענו מה״שמנת״.

המסעדה הנסתרת בסוף שביל הגישה
קפה טעים שמתי מצאה בפריבורג
גשר רומנטי בפריבורג

משם , חצי שעה נסיעה המשכנו לטירה רומנטית מימי הביניים טירת Chillon . אפשר לקבל אודיו בשפה האנגלית המסביר על המקום תמורת 6 יורו, וברושור הסברים קצר חינמי בעברית על חדרי הטירה. מומלץ בהחלט. חדרי תפילה, אחסון, כלא, חדרי עינויים הכל פגשנו שם. אפילו העלינו נשכחות מימי שיעורי ספרות , מסתבר שאדוארד היה כלוא במעמקי הטירה והמשורר ביירון כתב את הבלדה המפורסמת : ״ אדוארד , אדווארד מה חרבך נוטפת דם…״

הנוף המשתקף מהטירה
חדרים מעניינים בינהם כלא וחדר עינויים
ריהוט מחדרי הטירה
ממש כמו בסרט מימי הביניים

הגענו לז׳נבה למלון התארגנו ויצאנו למקום הכי שיק בז’נבה בטיילת של האגם יש פנייה לעבר רציף , יש לשלם 2 יורו בכניסה

הכניסה. לרציף

מהרציף יש אפשרות גישה לשחייה באגם, המוני אנשים אוכלים על הרצפה ( כמו פקניק) את אותה המנה. איתרנו את הדוכן/ מקום שמוכר את המנה הזו בחב״ד בליווי בירה או אפרולשפריץ דרך המוזיקה והמוני אנשים שהציפו את המקום. מלובשי חליפות ועד גינס ווחולצת בטן כל אחד וסגנונו. די.גי מגניבה נתנה קצב ובנס תפסנו שולחן שהתפנה. המנה היתה טעימה כללה אורז , בשר סלט מלפפונים ביוגורט ופלח אננס. אני אתן לתמונות לשדר את הוויב …

המקום הכי ״שיקי״ בז’נבה
מסיבה אמיתית כל הגילים כל המינים
, מוסיקה כיף וקינוח של תה קשוח עם המון גניגר

מחר מתאחדים עם שאר החברים. מתארגנים ללוז מעניין רווי בפעילות מגניבה שתוכננה על ידי מקומייים, כל ההפתעות בהמשך.