מנהלות:
המסלול מתחיל בGrosse Sceidegg ומסתיים בתחנת הרכבת של Meiringen, לGrosse Sceidegg מגיעים באוטובוס שיוצא מתחנת הרכבת של גרינדלולד אליה מגיעים ברכבת מאינטרלאקן.

המסלול מוגדר ברמת קושי קשה בשל אורכו ובשל הירידה הגדולה אותם יורדים שמעמיסה על הברכיים, המסלול באורך של 15 קילומטרים שעשיתי בכמעט 5 שעות של הליכה איטית.

מסלול ופרופיל גבהים:

אני מתעורר בבוקר ומזג האויר גשום, בדיקת התחזית מראה שאמור להתבהר במהלך היום ואני מחליט להמשיך לישון עוד שעה ואז לצאת לגרינדלולד, בדרך לגרינדלולד עדיין מטפטף מידי פעם, בגרינדלולד כבר אין גשם אבל יש עננות נמוכה ושרידי גשם.

בדיקה נוספת של תחזית מזג האויר העדכנית מראה שלא צפוי יותר גשם ואני לוקח את האוטובוס לGrosse Scheidegg

הרוח שנושבת והענן הנמוך מקפיאים ואני שולף את המעיל מהתרמיל ומתעטף ומתחיל לרדת בתחילת המסלול לכיוון Meirengen ולאחר כמה דקות המסלול הופך להיות מוגן מהרוח והמעיל שב לתרמיל.

הדרך מתפתלת בין שדות סחלבים ופריחת קייץ יפה.
קרחון Rosenlaui מתנוסס מעל
ושדות מרעה פרוסים לאורך העמק
הנחל הזורם בעמק הולך ומתחזק ככל שעוד פלגים של הפשרת שלגים זורמים לתוכו
הדרך עוברת דרך חווה קטנה עם חזירים, סוסים וכמובן פרות

הדרך נכנסת ליער ואל מישור הסחף של הקרחון שהופך בהמשך לנחל זורםהדרך מתפתלת ביער

באמצע הדרך אני מגיע לקניון Rosenlaui בגרמנית Gletscherschlucht Rosenlaui שבו הנחל חצב את דרכו בתוך ההר בסדרת מפלים מרשימה בתוך ומחוץ להר, הכניסה אליו היא בתשלום אבל אסור להחמיץ אותה.
לאחר מנוחה במסעדונת שבכניסה לקניון אני ממשיך לרדת במורד העמק לאורך הנחל עם פריחת קייץ שופעת לצידי השביל
הירידה מתחזקת ולאחר כמה קילומטרים מגיעים למפלי Reichenbach המפורסמים בזכות הקרב בין שרלוק הולמס לפרופסור מוריארטי בו שניהם מוצאים את מותם כשהם נופלים מהצוק המשקיף למפל.
והנקודה הדימיונית ממנה נפלו שרלוק הולמס ופרופסור מוריארטי אל מותם מסומנת בכוכב
אני כבר דיי עייף והיתעללתי בברכיים שלי מספיק היום אז אני לוקח את הרכבת אל העמק
ומשם עוד כ20 דקות הליכה לתחנת הרכבת של מאירנגן וחזרה לאינטרלאקן.