מנהלות:
 המסלול מתחיל ומסתיים בתחנת הרכבת של Schynige Platte אליה הרכבת מטפסת מWilderswil שליד אינטרלקן, לWilderswil ניתן להגיע באוטובוס מאינטרלאקן או ברכבת שיוצאת מאינטרלאקן לכיוון לאוטרברונן/גרינדלולד.

המסלול מוגדר ברמת קושי קלה אבל יש לשים לב שיש בו עליה מצטברת של 380מ' המסלול באורך של 6.6 קילומטרים שעשיתי ב3 שעות של הליכה איטית.

מסלול ופרופיל גבהים:
המסלול הזה לא היה ברשימה הראשונה והסיבה שהחלטתי לבצע אותו הייתה תחזית מזג אויר גשומה החל מאמצע הצהריים ולכן החלטתי לחפש מסלול קצר שיסתיים לפני שהגשם יתחיל לרדת.
 לקחתי אוטובוס מאינטרלאקן לWilderswil ועליתי על הרכבת לSchynige Platte ולאחר כשעה הגעתי לתחילת המסלול המזג אויר היה מעונן אבל הגשם צפוי להתחיל לרדת רק עוד כמה שעות.

ממול נשקף עמק לאוטרברונן ופסגות ההרים מעל מכוסות עננים
אני מתחיל לצעוד במסלול והפריחה מסביבי משגעת ביופיההנוף יפיפה ושונה מאיזורי הטרשים הגבוהים יותר בהם טיילתי עד כה

בשלב מסויים נשקף ממול היונגפראו ופסגתו שבתוך הענן אבל הקרחונים שלו ברורים
ופריחת הסחלבים בצידי הדרך מדהימה
הדרך מתעקלת ושבה לכיוון נקודת ההתחלה בשביל על קו הרכס כאשר על העיקול רועות פרותמצד שמאל רכס היונגפראו המושלגומצד ימין תצפית מהממת על אינטרלאקן שנמצאת בין אגם טון לאגם ברינץ

לקראת החזרה לתחנת הרכבת נשקף מולי עמק לאוטרברונן במלוא הדרו
ירידה חזרה ברכבת ואוטובוס לאינטרלאקן ושעה אחרי מגיע הגשם.