מנהלות:
המסלול מתחיל בתחנת הרכבת Eigergletscher ומסתיים בתחנת הרכבת Alpiglen.
כדי להגיע לEigergletscher יש לקחת רכבת מGrindelwald או Lauterbrunnen לKleine Scheidegg ומשם לעלות על הרכבת לJungfraujoch ולרדת בתחנה הראשונה(נסיעה של 5 דקות).
צריך לקחת בחשבון שבקיץ הרכבת עמוסה בתיירים ושלמי שירד בEigergletscher יש תור משלו שנפתח אחרי שכל מקומות הישיבה מולאו.

המסלול מוגדר ברמת קושי קלה ורובו בירידה, אורכו לפי המדידה שלי 7.4קמ' ועשיתי אותו ב3 שעות כולל הרבה עצירות לצילום ובהיה בנוף, מומלץ בחום ואני ממליץ להתחיל אותו בביקור בJungfraujoch (ממש לא זול ומומלץ לעשות מוקדם בבוקר כשיש פחות אנשים והמחיר מוזל) ואז לבצע את המסלול.

מפה ופרופיל גבהים

אני מתחיל את המסלול בניגוד למנהגי מאוחר בסביבות 13:00 לאחר שבבוקר נסעתי מציריך לאינטרלאקן ובדרך מאינטרלאקן לתחילת המסלול התעכבתי בLauterbrunnen לאחר שלא לקחתי בחשבון את התור הארוך בקופת הכרטיסים.

בKleine Scheidegg היה בלאגאן בקנה מידה ממש לא שוויצרי ברציף העליה לרכבת שהיה עמוס בתיירים, לאחר פאניקה קלה גיליתי שיש תור נפרד לאלה שעולים רק תחנה.
 ברגע שאני מתחיל את המסלול התורים וההמונים מאחריי אבל פסגות ההרים מכוסות העננים מעלי מדאיגות אותי עקב הפוטנציאל לגשם אבל לאורך כל הדרך העננים נשארים גבוהים ואני נשאר יבש.

המסלול צמוד לצוק של האייגר ומעל עמק גרינדלולד ופריחת הקיץ מוסיפה יופי.

שלוגיות חוסמות את המסלול מידי פעם ומהוות עבורי אתגר לאירופאים המנוסים לעומת זאת זה אפילו לא מזיז

מידי פעם העננים זזים וניתן לראות מעל את האייגר

באמצע המסלול מגיעים לנקודה בה מטפסי ההרים מטפסים את צוק האייגר שכרגע נמצא בתוך ענן

ממול השרקהורן שפסגתו מציצה בין העננים ומתחת גרינדלולד

ומעל האייגר מכוסה בעננים
בשלב מסויים השביל מתחיל לרדת לכיוון אלפיגלן ומפל שוצף וקוצף מסמן את תחילת הירידה
הירידה היא דרך שדות מרעה ופרות רועות בשדות
ומידי פעם חוסמות את הדרך
או סתם עומדות בצידיה

לפני הסיום אני עוצר למנוחה במסעדה חמודה

ממשיך לתחנת הרכבת, מתרשם משדה הסחלבים שלידה, תופסת הרכבת לגרינדלולד ומשם חזרה לאינטרלקן.