לינות באירלנד – המלצות

בלפסט – B&B חמוד ונקי

ארוחת בוקר הכי מושקעת שאכלנו באירלנד. בעלת הבית נחמדה. אינטרנט מצויין

עולים במדרגות לחדר. אין חדרים בקומת קרקע. מספר ק"מ מהמרכז.

Maranatha House

דרי – B& B במרכז העיר. מקום חדש ומטופח בטוב טעם. קבלנו חדר ענק ובעלת בית מקסימה שנת לנו המון מידע והיה לה הרבה רצון לעזור. ממליצה בחום!

Amore Bed & Breakfast

ווספורט'  - B& B יפייפה עם שרות מצוין. מנהל אותו גבר שעושה הכול בעצמו. ממליצה בחום!

Quay West Ireland

קלגאן (Cleggan)– B& B נחמד. בעלת הבית עם תודעת שירות גבוהה. חדר אוכל צופה לים. החדר גדול אבל יש בו, חוץ ממיטה גם כורסא + כסא +שידה + שולחן שהופכים את החדר לצפוף מידי. החדר ישן ומקושט במפיות יפות. אמבטיה סתומה והמים עומדים. תחזוקה חלשה.

Sea View B&B

קילרני (Killarney( – B& B מקסים ע"י כביש המעטפת של העיר, בתוך שכונת מגורים שקטה ונעימה. המיקום מצויין. החדר גדול ומרווח, מעוצב ומטופח. ארוחת הבוקר טעימה ונחמדה אבל קצת בקמצנות. כל מה שרוצים עוד צריך לבקש.

Ryebrook House

קילקני (Kilkenny) – מלון קטן ונחמד. נמצא מחוץ לעיר ע"י מרכז קניות שווה. המלון תומך בכל סוגי האלרגניים ורק צריך לבקש להכין את המזון לא בסביבת האלרגן. ארוחת בוקר נחמדה בהגשה עצמית והכל חופשי. אכלנו במקום גם ארוחת ערב שהייתה טעימה. הצוות ממש מתאמץ לעזור בכל מה שביקשנו. יש מעלית במלון.

Aspect Hotel Kilkenny

דבלין – מלון חמוד. מיקום מעולה. תחבורה נוחה למרכז ואפשר להגיע גם ברגל. חדר גדול ומרווח . אין לי מושג אם כך כל החדרים אבל החלון של החדר שלנו פנה לכיוון קיר ולכן היה קצת פחות מאוורר. יתכן שזה היה כי בקשנו קומת קרקע. אין מעלית במלון אבל יש חניה.