מידע כללי על נסאו

נסאו היא בירת איי הבאהמס. מלבד החופים היפהפיים, יש בה שווקים צבעוניים וטבע פראי. על נסאו, בכתבה שלפניכם.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מידע כללי על נסאו

בירת איי הבהאמס, Nassau נמצאת ב-ניו פרובינס איילנד (Island New Province). תיירים רבים עורכים את קניותיהם בדוכנים שבשוק Straw, בו הרוכלים מכינים כלים ומוצרים עשויים קש. חנויות טובות יותר אפשר למצוא ברחוב ביי (Bay).

במצודת Charlotte מהמאה ה- 18 הנמצאת ברחוב ביי המערבי יש תעלת מים, חומה עם אשנבים לירי וצינוק לעינויים. מהמצודה נשקף הנוף המדהים של הנמל. בגני Ardasta הסמוכים יש צמחייה טרופית יפהפייה וניתן לראות את ציפורי הפלמינגו המקננות. לא רחוק משם נמצאים שני בתי קזינו.

מערכת המדרגות The Queen`S Staircase בקצה שדירת אליזבת Elisabeth Avenue מטפסת לגובה של 40 מטרים לתוך מצודת Fincastle ולמגדל המים. המצודה משנת 1793 בנויה בצורת חרטום של אנייה ומגדל המים הוא הנקודה הגבוהה ביותר על האי (85 מטר מעל פני הים). מעלית מיוחדת לוקחת את המבקרים לתצפית פנורמית מדהימה.

הפעילויות באי מסתכמות בצלילה, דיג ושיט. אי האלמוגים Coral Island נמצא כמה דקות ממרכז הבירה, Nassau ובו פארק ימי ומצפה תת-ימי. בכל יום בשעה 14:30 אפשר לראות במצפה איך מאכילים את הכרישים.