מידע כללי על אקפולקו

באקפולקו תוכלו למצוא חופים לבנים יפהפיים ומיים צלולים, מה שהופך אותה לאחת האטרקציות הידועות בעולם.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מידע כללי על אקפולקו

הקדמה

ההר הטרופי במפרץ אקפולקו נותן חסות לחופים החלומיים ביותר של האוקיינוס השקט. מזה עשרות שנים , מושכים אליהם החופים הלבנים הללו רבבות תיירים הבאים ליהנות מגן עדן זה המצוי עלי אדמות. סרטי קולנוע רבים הנציחו את מכלול החופים הפתוחים השוכנים בקצה המפרץ. את בתי המלון המפוארים . השמש הזורחת ללא ליאות והלילות הבלתי נשכחים.

אטרקציות

עיירת הנופש הפופולרית והמפורסמת ביותר במכסיקו היא Acapulco. העיר ממוקמת לאורך 16 ק"מ סביב המפרץ. בעיר ישנם מגוון מלונות, מסעדות וחופים. מגוון הפעילויות לתיירים הוא רחב וכולל אפשרויות דייג, צלילה, טניס, רכיבה על סוסים ועוד. מי המפרץ מצוינים ומתאימים גם לגלישה. אפשר להסתובב בטיילת הבנויה לאורך החופים, או בכיכר הקטנה והנעימה שבעיר העתיקה שבמערב המפרץ. שני החופים הסמוכים למרכז העיר הם Playa Calata ו-Playa Caletilla כדאי לקחת טיול בסירה שתחתיתה עשויה זכוכית לאי Roqueta שנמצא בסמוך. האי עצמו פופולרי גם לטיולי משפחה.

מבצר סאן דייגו Fort San Diego שבמרכז העיר הוא המקום בו נערך הקרב האחרון במלחמת העצמאות של מכסיקו. הכניסה חופשית, אבל המקום סגור בימי שלישי. חופים טובים ולגונות אפשר למצוא גם ב- Pie de la Costa הקרובה, אבל הגלישה בים מסוכנת שם. בצפון אקפולקו נמצא קומפלקס תיירותי חדש ובו מקום עגינה ליאכטות ומגרשי גולף. נמל גדול הוא Manzanillo, והדגש בו הוא על כל סוגי הספורט הימי ועל דיג. מאחורי העיר נמצאים הרי Sierra Madre. מקום עם נוף מקסים, אידיאלי לצלמים. באתר הנופש Mazatlan יש מרכז דייג גדול וגם כמה חופים עם מגוון פעילויות לתיירים כמו טניס, סקי מים, גלישה, גולף וקליעה.

אפשר לבקר גם במגדל Mirador ובמגדלאור El Faro, אחד הגבוהים בעולם. יש למקום טיסות ישירות מלוס אנג`לס וממספר ערים במכסיקו וישנה גם מעבורת שיוצאת בקביעות מ-La Paz שב-Baja California, האי הסמוך Mexcaltitan נחשב לביתם המקורי של האצטקים. העיר הגדולה ביותר באזור Bahia de Banderas היא Puerto Vallarta (שעה ועשר דקות טיסה ממקסיקו סיטי). העיר ממוקמת על מפרץ Bahias de Banderos, המפרץ הטבעי הגדול ביותר במכסיקו. יש במקום מאות קילומטרים של חופים זהובים ומגוון פעילויות לתיירים כמו צלילה, דייג, גולף טניס ועוד. יש אפשרות לשוט בספינות לאורך המפרץ ולהגיע להרים שמעבר למפרץ ע"י רכיבה על סוסים. מי שרוצה לשוט בסירת קאנו יוכל לעשות זאת כשיבקר בכפר Yelapa, אליו אי אפשר להגיע בשום דרך אחרת. מופעי רודיאו מיוחדים מוצגים במקום בחלקים מסוימים של השנה. אתרים קטנים יותר שאפשר לבקר הם San Blas, Barra de Navidad, Zihuatanejo, Puerto Escondido ו-Puerto Angel

אל תחמיצו את הקופצים מצוק הסלע "לה קברדה" (La Quebrada) , המשליכים עצמם מגובה של 45 מטרים . תוכלו לטפס אל מצודת סאן דייגו אשר הגנה על העיר מהתקפות שודדי ים. בלילה תוכלו ליהנות מבילוי בשפע הדיסקוטקים , מופעים ומועדוני הלילה שהמקום מציע. אם תרצו תוכלו לסייר באזור הנמל באקפולקו לשוטט ב" שוק הדברים הנדירים" בין הערסלים, השכמיות, ותכשיטי הכסף. אל תשכחו לעמוד על המיקח בזמן הקנייה זה חלק מהתענוג . אם ברצונכם לשנות אווירה סעו ל"איקסטפה" Ixtapa מרכז נופש חדש שנבנה בשנים האחרונות ותוכנן כך שתוכלו ליהנות מחופשתכם עד תום. פרט לחופים, חבלי הארץ הפנימיים מציעים לכם ביקורים בכמה מהערים היפות ביותר באמריקה. "טקסקו" עיר הכסף שזורה בכנסיות בסגנון הבארוקף בארמונות מרשימים, כיכרות ורחובות המקיפים בתים בני מאות בשנים , כל אלה יוצרים אווירה מיוחדת המחזירה אתכם אל העבר.