פינת הגאון:ארוחת הבוקר פנטסטית והצוות מקסים. התחזית אומרת מבול בכל ניו אינגלנד וסופות רעמים (למה באנו אם ידעת שיהיה גשם?). נוסעים למיין ומקווים לטוב. נסיעה לאורך הים על כביש 1 עם עצירות קטנות. שלכת עוד לא ראינו. עצירה בקמדן ומסלול בהר. יש קצת שינויי גוון אבל השלכת האמיתית תהיה כאן בשבוע הבא. לינה בבלפסט וארוחת ערב מצויינת מומלץ.

קישור לפרק הקודם: ניו אינגלנד בשלכת: יום 2, בוסטון-נחישות היא שם המשחק!

פנינו מועדות לפארק אכדיה. לינה ללילה נזמין מהדרך (תלוי כמה רחוק נגיע) אבל למחר (שישי שבת) יש לנו שני לילות מוזמנים.

התחלנו בעצירה מתבקשת וקצרה בפריפורט- המקום היחיד בו יש אאוטלט של אברקומבי (יש רק שנים במזרח ארה"ב, השני נמצא בג'רסי גארדנס). שמחה גדולה למתבגרת. האאוטלט בפריפורט רחב ידיים ומורכב מהרבה חנויות- לא התעכבנו אבל פוטנציאל יש...

משם דרך כביש מס'1 לאורך הים- כבר רואים סימני שלכת והגשם סוף סוף פוסק. עצירה קצרה בבאת'- עיירה חמודה כדי לעצור בה לגלידה (כזכור, אנחנו חובבים).

עוד קצת נסיעה וסופסוף טבע. הגענו לפארק קמדן. התייעצות קלה עם הריינג'רים ואנחנו בוחרים במסלול הליכה ל Mount Megunticook Trail עניין של בערך שעתיים וחצי. העלייה לא טריביאלית אבל בהחלט סבירה . מסלול מאוד נחמד- הרבה עצים צהובים ואדומים בדרך אבל השלכת לא בעיצומה. התצפית מההר מקסימה אבל לא זכאית לסופרלטיבים שמרעיפים עליה. לסיכום- בשיא השלכת כן, בשאר השנה מסלול נחמד ומאוד רומנטי למעלה עם הנוף היפה.

כשירדנו משם מצאנו לינה בבלפאסט (פרוט במוסף המלונות השלם) - מוטל נחמד, ממש על המים שצמודה אליו מסעדה מצויינת שנהנינו ממנה מאוד. המוטל והמסעדה היו מלאים עד אפס מקום במטיילים אמריקאים כך שהרגשנו מאוד מקומיים...

טיפים ומסקנות

• האאוטלט של אברקומבי בפריפורט באמת מאוד שווה. מומלצת במיוחד הקומה התחתונה הנסתרת עם מכנסיים קצרים וטישירטים ב 5$. במרכז הקניות בפריפורט הכולל עשרות חנויות אפשר לבלות גם יום שלם.
  • בעליה להר בפארק קמדן מומלץ להצטייד בפיקניק קטן ולאכול למעלה על הפסגה. במקרה המשפחתי היו תפוחים וסנדוויצ'ים. במקרה הרומנטי גם בקבוק יין ושתי כוסות יעשו את העבודה. רק לזכור שהעלייה לא ממש קלה ולכן לא להגזים בכובד.