עפתי לתרמילאים

לימה - לינה ואירוח

מאכסניות זולות ועד למלונות יוקרה - לימה מציעה למטייל בה מגוון רחב של אפשרויות לינה. רובם של המבקרים בעיר מתאכסנים בשכונות שלאורך חופה היפהפה של העיר, אך לצד השכונות התיירותיות ניתן למצוא מקום טוב לשהות בו גם ברבעים היותר רגועים של העיר, אלה שעדיין נמצאים קרוב קרוב לאטרקציות המרכזיות של העיר הנפלאה.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: לימה - לינה ואירוח
© איתי אמוזה

רוב התיירים המגיעים ללימה מתנקזים לשכונת מירהפלורס (Miraflores) ובמידה פחותה יותר לשכונות סאן-איסידרו (San Isidro) ו-בראנקו (Barranco). אכסניות זולות ניתן למצוא גם בשכונות מרכז לימה כדוגמת אל-אגוסטינו (El Agustino) וקומאסComas) ), אך אזורים אלה פחות מומלצים ובטוחים לזרים.

שכונת מירהפלורס -; ליבה התיירותי של העיר - מציע לתייר מספר גדול של פארקים ירוקים, אזורי בילוי וקניות הומי אדם, וכן חוף ים אטרקטיבי. בשכונה ניתן למצוא מספר רב של מקומות לינה, המתאימים לכל תקציב והיא מאכלסת מספר רב של אכסניות המתאימות לתרמילאים, לצד מלונות לבעלי תקציב בינוני ומלונות יוקרה, בעלי נוף אל ימה היפהפה של לימה.

שכונת בראנקו נחשבת לשכונה בוהמיינית ורומנטית יותר מאשר שכנתה מצפון, מירהפלורס. בשכונה ניתן למצוא מקומות לינה זולים ומספר גדול של אכסניות לבעלי תקציב נמוך-בינוני, בנוסף לאווירה רגועה יותר ופחות המונית.

שכונת סאן-איסידרו, הנמצאת מדרום למירהפלורס, מציעה מגורים נוחים ומתאימה במיוחד למי שמעוניין להישאר בעיר לתקופה ארוכה. אפשרויות הלינה בה מתאימות לבעלי התקציב הבינוני-גבוה, ובעיקר למי שלא מעוניין בקצב המהיר של מירהפלורס.