רקע לקרנבל בסלבדור

יש המאמינים שהקרנבל בבאהיה הוא הטוב ביותר בעולם. אנשים מכל רחבי ברזיל וממקומות רבים בעולם מגיעים לסלבדור ומשתלטים על הרחובות והחופים - מידע כללי על החגיגות בעיר.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: רקע לקרנבל בסלבדור

יש המאמינים שהקרנבל בבאהייה הוא הטוב ביותר בעולם. אנשים מכל רחבי ברזיל וממקומות רבים בעולם מגיעים לסלבדור ומשתלטים על הרחובות והחופים. מכוניות ענק הנושאות עליהן פלטפורמות עם רקדנים עוברות ברחובות ומנגנות מוסיקה מרמקולים גדולים. המוני אדם נוהרים אחרי המכוניות, והמוסיקה שוטפת את הרחובות. מוסיקאים ברזילאים מהשורה הראשונה מופיעים בסלבדור בתקופת הקרנבל והמקצבים האפרו - ברזילאים לא משאירים אף אחד אדיש. אחת הדמויות הפופולריות ביותר בבאהיה היא ימאנג`ה, אלת הים. דמותה מופיעה עירומה ושקופה, כשחציה דג ובטנה הרה.

על פי מאמיני דת הקנדובלה (שהובאו לברזיל מאפריקה במאות השש עשרה והשמונה עשרה כדי לשמש עבדים במטעי הסוכר), ימאנג`ה היא אחת משתי ישויות שנוצרו על ידי אולורוםנה- האל הבורא. הישות הנוספת היא אגנזה. האגדה מספרת שימאנג`ה ואגנזה התאהבו וילדו את בנם, אורונגה. כמה שנים מאוחר יותר, כשאורונגה בגר, הוא התאהב באמו ואנס אותה. ימאנג`ה ברחה לג`ונגלים ושם ילדה את האורישאס - האלים הציוריים של דת הקנדובלה. כשהגיעו המאמינים מאפריקה לברזיל, הם הביאו יחד איתם את האמונות ואת האלילים שלהם, ומאז חוגגים כל שנה, בשניים בפברואר, את חגה של ימאנג`ה. הסיבה העיקרית לחוות את ימי הקרנבל דווקא בבאהייה היא כמובן המוסיקה. המיקצבים האפרו - ברזילאיים לא משאירים אף אחד אדיש, וזו חוויה בלתי נישכחת לצפות בלהקות הרקדנים המדהימות.