מה מייחד את קובה משאר המדינות הלטיניות
ראשית, האנשים והתרבות המקומית מהווים את הסיבה העיקרית והאטרקציה הגדולה ביותר בטיול בקובה.
המפגש הישיר עם העם הקובני הוא מהנה, מסקרן ומרתק כאחד.
מוזיקת סלסה מתנגנת מכל עבר עד השעות הקטנות של הלילה, הבתים ברחוב צבועים כל אחד בצבע אחר ובכביש נוסעות מכוניות בנות עשרות שנים שבד"כ רואים רק בסרטים שצולמו בשחור לבן.
כשהעולם יתחיל להיפתח, אנו מעריכים שתהיה גאות בלתי פוסקת של תיירים מכל העולם שיציפו את רחובותיה של הוואנה, וינאלס וטרינידד כבעבר.
לפיכך,  אנו ממליצים לשלב את קובה בטיולכם מוקדם ככל האפשר לקובה, על מנת להיות חלק מהחוויה האותנטית, טרם השינוי מחולל המפנה שיחול על האי, עם הסרת האמברגו האמריקאי וזרימה בלתי פוסקת של תיירים אמריקאים שישנו את פניה של קובה לעד.
בקובה כדאי לטייל מינימום 7 ימים ועד שלושה שבועות. אופי הטיול בקובה שונה מאוד מאופי בטיול בארצות לטיניות  אחרות.

אז למה לטייל בקובה
❤ כי קובה מספקת חוויה אנתרופולוגית אנושית ומוטרית יוצאת דופן
❤ אין בקובה בערות
❤ אין בקובה רעב כמו במדינות עולם שלישי
❤ אין בקובה גזענות כמו ברבות ממדינות אירופה
❤ אין בקובה מקבצי נדבות (אבל יש חינטרוס)
❤ כי הקובנים הם תצריף של שמחה וקצב, חיוך וטוב לב.
❤ הודות למוסיקה הסוחפת
❤ ובעצם, בגלל כל הסיבות שבעולם

© תמונה מטיול צלמים דצמבר 2020 דבורי שנהב

אודות

קובה שלי - My Cuba פרצה לשוק טיולי הבוטיק הפרטיים בנובמבר 2007.
לאחר עשרות ביקורים, אלפי ק"מ לארכה ולרחבה של קובה והיכרות אישית עם כלל נותני השירותים התמקצענו והתמחינו בכל שירותי הקרקע הנדרשים למטייל הפרטי /עצמאי בקובה.
אנחנו דוגלים בשיטת אנשים לאנשים ולכן משרדינו נעדר סממנים עיסקיים של טיולים מאורגנים, כגון הרשמות מוקדמות, תשלומי מקדמה, נוהלי ביטול דרקוניים וכו'.
אנחנו זמינים 24 שעות גם לאלו שלא קיבלו שירות ישירות מאיתנו ונדרשים לסיוע בשירותם בקובה.
אנחנו ב My Cuba מאמינים שהטיול אמור תמיד לשקף את האישיות שלך.
יתר על כן, טיול לקובה צריך להיות בעל משמעות.
לך, למשפחה ולחברים שאיתך ולא לאף אחד אחר! עליכם לעשות מה שבאמת אוהבים, ולא את מה שענף הנסיעות גורם לכם להאמין שאתם אוהבים.
בקובה, גם אם אתה מטייל מנוסה שבדרך כלל מבצע מחקר ואיסוף נתונים עצמאי כדי לחוות באופן מלא את תכנון הטיול ליעד במדינת עולם שלישית, עדיין תהליך החיפוש עשוי להותיר אותך עייף או מתוסכל.

למה לבחור בנו

▪ אופרטורים פרטיים מקצועיים המספקים שירותי תיירות קרקע למטייל הפרטי / עצמאי.
▪ משרדינו מנפיק אשרות (ויזות) לקובה במיידי.
▪ מומחים בארגון ואופרציה לטיולים פרטיים ועצמאיים
    (F.I.T (FREE INDEPENDENT TOURIST
▪ מומחים בתפירה אישית של מסלולי טיולים בהתאם לצרכי הלקוח. (TAILOR MADE)
▪ אנחנו נותנים ייעוץ מקיף ואופרצייה, בונים תכניות טיולים מפורטות ומבצעים תיאומי הזמנות.
▪ מסייעים במתן מענה כספי מיידי בקובה למטיילים שאיבדו את כספם או נשדדו במדינות המעבר לקובה.

מה היתרונות שלנו

▪ ניסיון רב כאופרטורים של טיולים עצמאיים.
▪ יכולת לתכנן טיול בספונטניות תוך 24 שעות.
▪ צוות מקצועי בליווי אישי מנחיתה ועד ההמראה.
▪ מומחיות ספציפית רק לקובה על כל המשתמע מכך.
▪ קשר ישיר ואישי עם האנשים מהם תקבלו את שירותי התיירות המקומיים.
▪ יעוץ טלפוני, זמינות טלפונית מיידית לכל שאלה.
▪ פגישת תיאום צפיות והכנה מקדימה לטיול.
▪ תוכנית הטיול מבוססת על טיול אותנטי ואינטגרלי ומפגשים עם הקהילה המקומית
▪ טיול עצמאי פרטי לקובה ב'תפירה אישית' במעטפת של טיול מאורגן במסגרת חווייתית של טיול בוטיק בקובה ב'עיניים קובניות'.