עפתי לתרמילאים

קניות בלה פז

בעיר לה פז תוכלו ליהנות מחווית קניות כיוון שהמחירים זולים ביחס לישראל- חנויות בוטיק, שווקים רוחשים מכל הסוגים, בגדי צמר ומה לא- והכל בזול.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: קניות בלה פז
jkraft5/Depositphoto ©

בכתבה זו:

הקדמה

לה פז היא סוג של גן עדן לאוהבי השופינג מישראל, משום שכאן תמצאו מבחר גדול ומגוון של אפשרויות קניות והכל במחירים זולים מאוד, יחסית למה שאנחנו מכירים מהארץ. כמו כן, לה פז מתהדרת בשווקים רוחשים ועמוסים, בהם בטוח תוכלו למצוא מבוקשכם ובמחירים מצחיקים. ההתמקחות כאן אינה מילת גנאי, אלא להיפך, זהו מנהג מקובל ביותר. מעבר לכך, לה פז די נכבשה בשנים האחרונות על ידי ישראלים- מכל מקום יביטו אליכם שלטים בעברית על חנויות ובתי עסק. דבר אחד שאתם די חייבים לעצמכם מלה פז הוא מעיל פליז- תוכלו להזמין לכם אחד כזה אצל אחת מהחנויות הרבות הפזורות בעיר. אל תתביישו לעשות קניות בלה פז ואל תחששו שמא לא יהיה לכם מקום במוצ`ילה- תמיד תוכלו לשלוח הכל הביתה בחבילה והבגדים יחכו לכם בבית, חדשים יפים ובמחירי מציאה.

רחוב סגרנגה (Sagarnaga)

זהו רחוב הקניות המרכזי בעיר. הרחוב נמצא מדרום לכיכר סן פרנסיסקו והוא כולו רצוף חנויות, פסאז`ים ודוכנים. כאן תמצאו עבודות יד שונות ומגוונות, הזדמנות מצוינת לקנות מזכרות ומתנות לאנשים בבית, חפצי אמנות ועוד פריטים, די בנאליים, לתיירים. מלבד סובנירים ומוצרים לתיירים תוכלו למצוא כאן סוודרים, כובעים, תיקי צד- הכול תפור מצמר אלפקות. בסך הכל לא תוכלו להתחמק מלשוטט ברחוב הזה, משום שזו חוויה בפני עצמה. המחירים פה זולים מאוד, כך שככל הנראה אתם גם תרכשו כאן משהו לעצמכם או לאחרים. שתי חנויות מומלצות באיזור זה:

• Galeria Millma- תוכלו למצוא פה אריגי אלפקה מובחרים ומוצרי טקטסטיל איכותיים אחרים
    כתובת: Calle Sagarnaga 225
     אתר אינטרנט: www.millmaalpaca.com
  • Artesania Sorata: חנות המתמחה במוצרי טקסטיל וצמר אלפקות באיכות משובחת. החנות שייכת לארגון נשים הדואג כי ההכנסות ממכירת המוצרים בחנות יועברו היישר לחברותיו.
     כתובת: Calle Sagarnaga 311

רחוב גראנרוס (Graneros)

לאורך רחוב זה פזורות חנויותיהם של חייטים רבים אצלם תוכלו להזמין לכם מעילי עור בתפירה אישית לפי מידותיכם וכמובן שבמחירים זולים מאלו שבארץ. אם אתם מתכוונים לצאת מלה פז ליעדים אחרים ולחזור אליה, כדאי להיכנס לאחד החייטים, למדוד ולבצע את ההזמנה לפני צאתכם מהעיר, על מנת שהמעיל יהיה מוכן כשתחזרו.

איזור זונה סור (Zona Sur)

איזור Zona Sur הוא איזור המגורים היוקרתי של העיר ומכאן שהוא גם נחשב לאיזור השופינג היוקרתי יותר של לה פז. תוכלו למצוא בו ופה ושם חנויות מעצבים ובגדים מרהיבים העשויים צמר אלפקות.

שוק המכשפות (Mercado de Hechiceria או Mercado de las Brujas)

למרות השם המצמרר, מדובר בשוק צבעוני מאוד, ייחודי ובכלל לא מאיים על אף שנמכרים בו עדין כמה סוגי פריטים לא שגרתיים: מקומיים הבונים את ביתם רוכשים כאן עוברי לאמה, אותם הם קוברים מתחת ליסודות הבית, בהתאם לאמונת אנשי האיימארה (Aymara). לא רק גורלם של עוברי הלאמה נחרץ- כאן מוכרים גם חיות מתות נוספות, בהתאם לאמונות תפלות אחרות- צפרדעים, ינשופים ועוד. לצד פריטים אלה תוכלו למצוא כאן צמחי מרפא, תערובות שונות לעידוד היצר המיני ועוד סוגים שונים של צמחים לגירוש רעות חולות. אם אתם מחפשים כאן משהו יותר קונבנציונאלי, תוכלו למצוא כאן ממתקים מכל מיני סוגים, גדלים וצבעים- מתנה מצוינת לילדים.
מיקום: רחוב Calle Linares, בין סאגרגנגה (Sagarnaga) וסנטה קרוז (Santa Cruz).

השוק השחור (Mercado Negro)

השוק הזה, כשמו כן הוא, מציע למכירה כל מה שאתם יכולים להטיל ספק בחוקיות מוצאו. יש כאן הכל מכל, החל ממוצרי אלקטרוניקה, סרטים, דיסקים, בגדי מעצבים (נגיד...), מוצרים לבית ועוד. סוגי הסחורות השונים מסודרים כאן באיזורים שונים בשוק, כך שיהיה לכם די קל להתמצא. גם אם אתם לא מתכוונים לרכוש לעצמכם כאן מחשב חדש (ויש כאן כאלה למכירה), כדאי להגיע לכאן כדי לחוש את האווירה המיוחדת, רק שכדאי מאוד לשים לב לתיקים שלכם, כדי שתכולתם לא תוצע גם היא למכירה בשוק...
מיקום: מרכז העיר, בסמוך לכיכר Plaza 14 de Setiembre.