איך הכל מתחיל..
 *** הרעיון הכה בי ברגע ששמעת את השילוש הקדוש-TMB- מאחייני המקסים,איתיי! בבת אחת הכל היה לי ברור: כאן, באירופה, קרוב,בהישג יד ,בלי להנתק להמון זמן מהמשפחה והילדים, מהמשרד, בלי טיסות ארוכות, ועדיין ימים שלמים בהליכה בטבע ובנופים המדהימים האלה!!!
 חיפוש מהיר ב"למטייל" הביא אותי מיידית לאתר האלמותי של ענבר- (שוב תודה ענקית לך!!!)
www.lametayel.co.il/tmb++%D7%A1%
 D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8+%D7%9E%D7%A1%D7%A2++%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%94+%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99%D7%AA++%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%9C%D7%94

החלום מתחיל לקרום עור וגידים, חיידק המסעות הישן- (שהיה לי לצל בעבר וליווה אותי בטרקים רבים במה שנדמה כגלגול אחר,) מרים ראש בגאווה ומשתלט על כל מכשול קטן שקם...השבועות הבאים מוקדשים ל"חפירות" אינסופיות ברשת, הבנת המסלול והקושי שלו, חיפוש חברים למסע, בחירת המסלול המתאים לנו במסגרת אילוצי הזמן והאפשרויות.. אני שייכת לסוג האנשים שנהנים מההכנה כמעט כמו מהטיול עצמו- לכן כל אלה מתקבלים בשמחה...
 כך התוודעתי גם לפורום המדהים של "המסלולים הארוכים בעולם"-( שעד שלא גולשים בו לא מאמינים שיש דברים כאלה..) והיה לי לעזר רב. www.hike.co.il/forum_topics.asp
וכך, באמצע יולי,בטיסת איזיג'ט לג'נבה, מתחיל המסע שלי.
בשדה התעופה מחכים לי כבר דורון וג'ו. כל אחד מהם הגיע מהארץ עם חברה אחרת ועצירת ביניים.
אחרי שהלב שלי מחסיר פעימה כשהתרמיל לא מגיע עם כל הכבודה, (לכל מי שאורז באריזות מנויילנות וקונסטרוקציות יצירתיות בגלל מקלות ההליכה- חפשו את המטען ב"specials", הם מורידים מהמסוע ושמים על עגלה בצד..),..
 שותים קפה קצר ומתפנים לחכות להסעה שהזמנו דרך חברת GAT - www.geneva-airport-transfers.com.
כל ההימורים על נהג מעונב ומנומס מתפוגגים ברגע שמגיע ג'יימס- אנגלי מבולבל וחייכן, באיחור אופנתי של יותר משעה ואנחנו כבר בדרך אל ההרים -
 וזו הפגישה הראשונה עם המלך הלבן,כך סתם- בכביש המהיר!!!!

השעה כבר אחרי 20:00 בערב כשאנחנו מגיעים לעיירה les contamines,בהתרגשות רבה פוגשים בפעם הראשונה את הסימון של החץ המעוגל של ה-TMB ומסמנים את התחלת הדרך למחר. יוצאים לאכול במקום היחידי שפתוח עדיין בעיירת הסקי המנומנמת שנראית מעט נטושה, וחוזרים למלון המקסים שלנו להתכונן למחר.

לינה: les chemenaz hotels-chalets de tradition
 (102אירו לזוג, ארוחת בוקר מדהימה בעוד 12 אירו)
www.chemenaz.com/uk/contact.php

על היום השני, יום הצעידה הראשון- אפשרו לקרוא כאן:
www.lametayel.co.il/tour+mont+blanc+%D7%99%D7%95%D7%9D+2+les+contaminesref+bonhomme