יום כיף בchamonix ועלייה עם הרכבל ל-agui de midi
סיום מושלם למסע שלנו, ביום שמש מושלם עם ראות נהדרת,
מטפסים עם הרכבל הכפול (50 אירו תמימים) כמעט הכי גבוה שניתן לעלות.
היינו כאן כל המשפחה לפני 5 שנים בדיוק, היה קר למעלה, לא שרדנו בחוץ יותר מחצי שעה.
היום? בלי גבול. מטיילים מתצפית לתצפית, עוקבים בדריכות אחרי כל המטפסים האמיצים,
 מסתכלים לכל הכיוונים ולא שבעים..

אחרי כשעתיים יורדים לתחנת האמצע, מזמינים קפה ופורשים את הארוחה המנצחת שקנינו בבוקר בסופר ובבבולנז'רי שליד הכנסייה: שני בגטים, מבחר גבינות ועגבניות שרי אליפטיות. אחת הארוחות המוצלחות שלנו!
 יורדים חזרה לעיר, להספיק לראות את השוק שמתקפל ב-14:00 (יום שישי), המשך שיטוט אקראי ונעים, נכון- עיר תיירותית נורא, אבל היום אנחנו תיירים..

פתאום רואים חבורת שושבינות עוברת, ונזכרים שיש חתונה בכנסייה!
הבנים מוותרים- אבל ליה ואני ממהרות לכנסייה, לחזות בתלבושות ובהתרגשות של כולם.
הכומר יוצא לברך את אבי הכלה הנרגשת, והחיפושית הצהובה ממתינה לזוג הטרי בכיכר.
 ואיזה לוקיישן!!!!

עוד מראות מהעיר שטופת השמש, יכונו להשאר עוד אבל ההסעה שלנו לז'נבה יוצאת ב19:30
 alpybus 26 אירו למי שמזמין בזמן, 27.5 למי שמזמין ברגע האחרון (אנחנו...)
www.alpybus.com/home
פרידה מהבנים שנשארים עוד ליילה בשמוני, ומגיעות ב-22:00בחושך למלון שדה התעופה שלנו בג'נבה.
 בהחלטה מהירה של רגע, מחליטות לצאת לעיר- בקו 10 החינמי לשוהים במלון-מספיקות לראות את המזרקה שלא מתעייפת אף פעם ולאכול מרק בעיר העתיקה של ג'נבה. בקושי 3.5 שעות שינה- והטיסה המוקדמת של איזיג'ט לארץ עוזבת את אדמת שווייץ..

ולא משנה איפה הייתי, תמיד, אבל תמיד- זה המראה המרגש ביותר: קו החוף של ישראל..