תמונה מייצגת עבור הפוסט: פרחים בפארק סקוויה - חלק I
07/12/201876 2
אביב בקליפורניה הוא פשוט מקסים. והיום אני ממשיכה להדגים את זה... הפרח הראשון להיום נקרא Bush Monkeyflower - הוא כבר הופיע אצלי פה ושם, כי הוא מאד נפוץ בקליפורניה. שמו הלטיני כיום Diplacus a...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: פרחים בפארק סקוויה, חלק II
07/12/201840 1
נסענו לנו בכביש המתפתל מעלה, ופתאום ראינו מהחלון את המקבץ הזה. הינו חייבות לעצור! פשוט אין ברירה! אלו תורמוסים, כמובן - והפעם Lupinus pratensis - תורמוס האחו. הם בהירים וגבוהים, ובזכותם פ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: פרחים בפארק סקוויה, חלק III
07/12/201829 2
כן, עוד לא גמרתי לסקור את הפריחה בפארק סקוויה. הכל פרח, וקשה לי להתאפק עם כל היופי הזה מסביבי. במסלול שטיילנו בו ראינו שיחים פורחים: אלו Ribes roezlii - ששמן העממי Sierra Gooseberries - בע...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: Marmota flaviventris - Yellow bellied Marmot - מרמיטה צהובת בטן
07/12/201843 2
כשירדנו מההרים הלבנים, כבר התחיל להחשיך. בכל זאת, לא רחוק מהאוטו, במורדות מול עצי האורן ארך-הימים ראינו בעל חיים חום קטן, וצילמנו אותו ממש באור אחרון: זוהי מרמיטה צהובת-בטן - יונק שחי בהר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: Snow-Plant - Sarcodes sanguinea - שלגיה אדומה
07/12/201841 2
טילנו בין עצי הסקוויה, מתפעלות מהיער המדהים סביבנו, ו-Mamma Quail אמרה לי: אנחנו צריכות למצוא Snow-Plant! וכשתהיתי מה זה, היא הסבירה: צמח טפילי, בצבע אדום מדהים. ובאמת, קצת אחר כך, התחלנ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: The Hills are Alive
06/12/201854
עצרנו בכמה נקודות בגבעות אלבמה - Mobius Arch Trail, Turtle Creek, וגם לאורך הכביש העולה אל הר וויטני. פגשנו פרחים רבים - חלקם מוכרים, חלקם חדשים. ואני מתחילה עם בני משפחת המורכבים: הראשו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: With The Sounds of Music
06/12/201844 1
ראינו פרחים רבים בגבעות אלבמה, ואני ממשיכה עם עוד מקבץ פורח. הפרח הראשון הוא קטן ולבן, והפתיע אותי לגלות שזה... טבק. שמו הלטיני Nicotiana obtusifolia, ושמו העממי - Desert Tobacco - טבק מדבר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: החצר האחורית של קליפורניה: Owens Valley and Manzanar
06/12/201854 4
השטח בין הרי הסיירה נבאדה במערב להרים הלבנים והרי איניו במזרח נקרא עמק אוונס - Owens Valley. העמק עצמו הוא די גבוה - הוא נמצא ברום 1,200 מ'. אבל כיוון שרכסי ההרים משני הצדדים גבוהים הרבה יו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: החיים בעמק אוונס
06/12/201839 1
נשארו לי עוד כמה מציאות מהיום המאד מגוון הזה - בין ספר המדבר להר הגבוה, בין טבע נקי לעוולות אנושיות - והיום אספר עליהן. את ארוחת הצהרים שלנו אכלנו ליד שולחן פיקניק במרכז המבקרים האזורי, ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: Calycanthus occidentalis - Western Spicebush - קליקנתוס מערבי
06/12/201838 1
יום חדש עלה, ואנחנו חצינו (עוד בלילה הקודם) את הרי הסיירה נבאדה, ועברנו למורדות המערביים שלהם. התחלנו לעלות להרים, אבל בדרך ראינו את השיח הזה - הוא פרח כל כך יפה, כל כך מיוחד: לא יכולנו לד...