עפתי לתרמילאים

חיי לילה במינכן - ברים ומועדונים מומלצים

כמתבקש מבירת הבירה הגרמנית, חיי הלילה במינכן לא מאכזבים ויש בה מבחר פאבים לא מבוטל, שיציעו כמה וכמה סוגי בירות, גרמניות ואחרות. במינכן יש גם סצינת מועדונים מגוונת. מיד יוצעו לכם כמה מהמועדונים הבולטים והפופולריים בעיר, בהם תוכלו לפרוק אנרגיה ולטעון את המצברים.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: חיי לילה במינכן - ברים ומועדונים מומלצים

ברים במינכן

Schumann's: זהו אחד הברים הפופולריים, הנחשבים ביותר במינכן. כל המי ומי של העיר נאספים כאן מדי יום ומוסיפים להילת המקום, בחלקו האחורי של הבר פועל גן בירה טרנדי ויש בו גם מסעדה.

• כתובת: Odeonsplatz 6+7
  • טלפון: 89-229-060
  • אתר אינטרנט: www.schumanns.de

Augustiner Beer Garden: אחד המוסדות האותנטיים בתחום הבירה במינכן, המגיש גם אוכל מצוין וממוקם בסביבה נעימה. הקהל מגוון ובעיקר מקומי. ממוקם בקרבת היציאה הצפונית של תחנת הרכבת המרכזית, באזור Leopoldvorstadt

Bar Centrale: מעוצב בסגנון רטרו עם השפעות איטלקיות, כולל ספות עור נעימות במיוחד. הצוות איטלקי והקפה, כמתבקש, מעולה. יש כאן גם ארוחות קלות.

מינכן, צילום: אתי אפללומינכן, צילום: אתי אפללו

Alter Simpl: אחד הברים הותיקים במינכן (נוסד ב-1902). המשקאות הפופולריים ביותר כאן הם הבירות האיריות ויש גם אוכל גרמני מסורתי למי שרעב.

• כתובת: Turkenstr. 57
  • טלפון: 0892723083
  • אתר אינטרנט: www.eggerlokale.de

Hofbräukeller: בר גדול ונעים, מאוד שונה ויזואלית מברים אחרים הממוקמים במרכז העיר. בחלק מהערבים מתארחים פה אמני ג`אז להנאת השותים.

• כתובת: Innere Wiener Str. 19
  • טלפון: 089/459-9250
  • אתר אינטרנט: www.hofbraeukeller.de

Ned Kelly`s Australian Bar: מאחורי השם הארוך הזה מסתתרת אופציה לא רעה בכלל למי שהספיקה לו הבירה הגרמנית. כמקובל, תמצאו כאן בירות גינס ופוסטר`ס, ומסכי טלוויזיה עם משחקי כדורגל אנגלי.

• כתובת: Frauenpl.11
  • טלפון: 089/24219899
  • אתר אינטרנט: 209.200.109.152

Pusser`s New York Bar: בר בסגנון אנגלי עם קוקטיילים טובים ובירה גרמנית חזקה. הופעות ג`אז בערבים מסוימים. תמצאו פה גם סנדביצ`ים במחירים גבוהים, למי שממש רעב.

Scalar: לבר המודרני הזה מגיע בעיקר קהל אופנתי, אז אולי תרגישו יותר בנוח אם תשאירו את נעלי הספורט במלון. בנוסף למבחר המשקאות הרגיל, יש פה גם רחבת ריקודים קטנה.

Max-Emanuel-Brauerei - פאב כיפי, שחביב בעיקר על הסטודנטים ועל כל מי שמתגורר באזור האוניברסיטה. משמיעים בו מוסיקת ריקודים ומתקיימות בו הופעות חיות.

מועדונים במינכן

M-Park - מועדון זה מתפרש על פני שטח ענק וכולל למעשה שלוש רחבות, ארבעה לאונג'ים ו-11 ברים. ברחבה המרכזית פועל בר מסתובב, שמוביל אל שאר המועדונים שבקומפלקס. מגוון המקומות מציע גם מגוון מוסיקלי, שנע מפופ ודאנס ומגיע להאוס ואלקטרוני.

• כתובת: Landsbergerstrasse 169
  • טלפון: 89-523-8805
  • אתר אינטרנט: www.m-park.tv

Schwabinger Podium - אחד המועדונים הרותחים בסצנת חיי הלילה של מינכן, הוא פועל במהלך כל השבוע אבל סוף השבוע הוא הדבר האמיתי, עם מקומיים שמגיעים לכאן במטרה לחוות לילה סוער על רחבת הריקודים.

Kultfabrik: סצינת הרייב הגדולה במינכן מתרכזת במועדון הזה, שממוקם בבניין ששימש בעבר כבית חרושת. זהו למעשה קומפלקס בילוי ענק, שנחשב לגדול מסוגו באירופה ופועלים בו 25 מועדונים, ברים ואולמות קונצרטים.

Nachtwerk: גם המועדון הזה שימש בעבר כבית חרושת ועבר הסבה ושיפוץ רציני. כל ערב בין 20:00 ל-04:00 מתנגן פה פאנק בווליום רציני וגם מוסיקה אוונגרדית. אם זה הקטע שלכם, בואו ליהנות. יש גם הופעות חיות.

• כתובת: Landsbergerstr. 185.
  • טלפון: 08932455595
  • אתר אינטרנט: www.nachtwerk.de

Skyline: ממוקם בקומה האחרונה של קניון Hertie, ומושך בעיקר חובבי מוסיקה לטינית, סלסה, סמבה וכל השאר.

• כתובת: Leopoldstr. 82
  • טלפון: 089/ 33 31 31
  • אתר אינטרנט: www.skyline-club.de

מי רוצה לטוס לחופשה במתנה באוקטוברפסט?

השתתפו עכשיו בתחרות התמונות וזכו בפרסים יוקרתיים. הפרס הראשון, טיסה זוגית לפסטיבל הבירה במינכן ושלושה לילות במלון! מתנת חברת "לופטהנזה" ולשכת התיירות הגרמנית. היכנסו לתחרות >>